(Freakactie 2018) Vuurwerk Vathorst!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste liefhebbers,

Allereerst bedankt voor al het vertrouwen va afgelopen jaar. Daarnaast bedankt voor alle positieve reacties. We willen de freakactie graag gaan doorzetten. De bunkers zijn geteld en de restanten zijn bekend. Dat betekent opruimen! Pak nu dat voordeel.

We hopen dat alle artikelen naar wens waren. We zijn alweer druk bezig voor komend jaar. We zijn al in gesprek met importeurs over de nieuwe mogelijkheden. Een leuke bijkomstigheid: we zijn bezig met onze eigen lijn:cool:!

Momenteel hebben we alle prijzen ruim verlaagd. De echte opruiming zal nog volgen. De importeurs zijn er ook druk mee bezig. Er kunnen iedere dag artikelen uitverkocht raken of bijkomen, houdt daarom de webshop goed in de gaten.

Momenteel zijn we de webshop nog aan het vullen! En er volgen nog interessante karton acties! Hopelijk zit er voor u wat bij!

Suggesties zijn altijd welkom!! Je mag me altijd een pm sturen.

SHOP NU OP: www.vuurwerkvathorst.nl

Dave Brandsen
Vuurwerk Vathorst

Mooie actie ook weer, bedankt!
Baal hier wel ff dat er geen budget is, want ik zie een aantal zeer mooie aanbiedingen. :p

Erg mooie prijzen, zeker voor de boxen. Ook wel weer veel keus alweer zo vroeg in jaar hier! Super mooi om te zien dat zoveel winkels alweer vroeg in het jaar online gaan! :D

Hoppa! De eerste bestelling al weer gedaan:
- Hardstyle Box
- Turbulence Box
- 2x Extreme Salute 2.0

Bedankt Vuurwerk Vathorst!

Dat ziet er weer erg goed uit zeg, vele top artikelen voor een goede prijs.

Vast 4x de wicked whistle besteld! Maar die ophaaltijden ga ik waarschijnlijk niet redden. Ik neem aan dat er voor de iets kleinere bestellingen ook iets anders afgesproken kan worden via de mail?

Beste Liefhebbers,

We hebben we een kleine update:

Distractor Box
Triple Freestyle Madness
The Rave 1" 100sh compound
DECIBULL Single Shot Karton
2Tone
HFF Cakebox
The Winner
Gold Brutality Box

Hopelijk zit er iets voor u tussen!

En heeft u vragen of suggesties? Stuur dan direct een PM

Hi Anihalas,

Bedankt voor je bestelling. Dat kan natuurlijk worden besproken. Stuur me anders even een PM

Dave Brandsen
Vast 4x de wicked whistle besteld! Maar die ophaaltijden ga ik waarschijnlijk niet redden. Ik neem aan dat er voor de iets kleinere bestellingen ook iets anders afgesproken kan worden via de mail?

KLEINE ZENA VUURWERK UITVERKOOP!

LET OP: OP=OP!LAATSTE KARTONNEN. NU OF NOOIT

Pak nu je slag. Let op: aanbieding geldig tot 25 Maart 2018!

Midnght Mania € 14,50
Its Mine € 24,50
Herioc Strike. € 6,00
Zena Crackling Wave. € 19,50
Special Caroussel. € 22,50
Burning Horse. € 19,50

Wilt u een karton afnemen? Stuur een PM!

Dave Brandsen
Vuurwerk Vathorst

KLEINE ZENA VUURWERK UITVERKOOP!

LET OP: OP=OP!LAATSTE KARTONNEN. NU OF NOOIT

Pak nu je slag. Let op: aanbieding geldig tot 25 Maart 2018!

Midnght Mania € 14,50
Its Mine € 24,50
Herioc Strike. € 6,00
Zena Crackling Wave. € 19,50
Special Caroussel. € 22,50
Burning Horse. € 19,50

Wilt u een karton afnemen? Stuur een PM!

Dave Brandsen
Vuurwerk Vathorst

Mooie acties! Klein detail.. filmpje van de Burning Horse doet het niet;)

Ik ben misschien weinig geduldig, maar wacht inmiddels al weer een maand op wat Vuurwerk Vathorst voor ons in petto heeft.:confused: Vorig jaar hier mooie artikelen tegen een super prijs kunnen scoren. Maar als jullie nog lang wachten heb ik budgetair geen ruimt meer:angel:.

Ik ben ook erg benieuwd wanneer de shop weer online komt. Kunnen jullie hier iets meer over vertellen?

Shop komt begin oktober online heb goed contact met vathorst�� 2e week oktober wss ook leuke acties

En de webshop is weer geopend!
Check nu onze nieuwe collectie: Furious Fireworks

Surf nu snel naar www.vuurwerkvathorst.nl

Geniet nu nog van de laatste aanbiedingen! De eerste 25 bestelling krijgen iets leuks:D

Vuurwerk-Vathorst-Furious-Fireworks.jpg

We horen ook graag uw mening over onze nieuwe webshop!

En de webshop is weer geopend!

We horen ook graag uw mening over onze nieuwe webshop!

Vorig jaar hier leuke dingen voor zeer scherpe prijzen kunnen scoren, waarvoor nog dank. Daarom meteen jullie site bekeken. De vormgeving ziet er strak uit. Alleen werkt de site bij mij niet foutloos (krijg veel de melding: Please check the accuracy of Address) en laad hij redelijk langzaam.

Tevens zou ik het overzichtelijker vinden als de producten niet onder maar naast de keuzebalk zou laden. Ook mis ik bij de eigenlijn een effectbeschrijving of nog liever filmpjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan