[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen zullen we ook de mistery bekend gaan maken, en komt er een nieuwe??

Ben al weer erg benieuwd naar de acties die er nog aankomen. Keer op keer weten jullie ons weer te verbazen. Alleen de huidige weekactie al, wat een prijzen! Kan je het niet voor laten liggen.

Ben benieuwd, heb de laatste gekocht omdat ik nieuwsgierig ws��

Ik ging helemaal stuk toen ik dit las! :D

Dat is toch wel het ultieme freak zijn met dit soort acties haha! Ach, waarom niet als je budget het toelaat, krijg je met de prijzen hier vast geen spijt van! Geweldig man! :D

Ik kijk ook weer uit naar vanmiddag, zal vast weer menigeen ongepland geld gaan kosten! :wink:

We zijn zo enthousiast dat we iets eerder achter de computer zijn gestapt! In Haulerwijk, Groningen en Vierhuizen hebben we lijst aan Wolff artikelen toegevoegd! :D

We hebben direct een aantal artikelen nog scherper geprijsd dan normaal en in de weekactie gezet!

Exodus

Van €139,95 Voor €75,00!!
2645.1447266534.png

Van €139,95 Voor €75,00!!

Radical Power

Van €85,00 Voor €39,00!!
4678.1530866741.png

Van €85,00 Voor €39,00!!

Return of the Phoenix

Van €27,50 Voor €15,00!!
3778.1481299374.png

Van €27,50 Voor €15,00!!

Mad Twister

Van €34,95 Voor €15,00!!
3301.1477745800.png

Van €34,95 Voor €15,00!!

Stars over Vienna

Van €19,95 Voor €10,00!!
4672.1530866371.png

Van €19,95 Voor €10,00!!

https://haulerwijk.webshop.vuurwerkpos.nl/categorie/super-scherpe-weekactie
https://outletgroningen.webshop.vuurwerkpos.nl/categorie/openings-actie
https://vierhuizen.webshop.vuurwerkpos.nl/categorie/super-scherpe-weekactie

Deze week is wederom geldig tot volgende week vrijdag! :D

Echt een waanzinnige actie weer! Toppers! Ik ben benieuwd hoe lang de rij is 28 december.. haha

Laatst bewerkt:
Morgen zullen we ook de mistery bekend gaan maken, en komt er een nieuwe??
De middag is officieel voorbij, dus kom op met de misterybox! Dam weet ik welke box ik dit jaar dubbel heb! Blij dat ik me vrachtwagen rijbewijs heb, die zal ik waarschijnlijk nodig hebben dit jaar!! Kan ik met de trailer bij jullie komen?😂

Ik ging helemaal stuk toen ik dit las! :D

Dat is toch wel het ultieme freak zijn met dit soort acties haha! Ach, waarom niet als je budget het toelaat, krijg je met de prijzen hier vast geen spijt van! Geweldig man! :D

Ik kijk ook weer uit naar vanmiddag, zal vast weer menigeen ongepland geld gaan kosten! :wink:
Dat ultieme freak gevoel is een ziekte! De enigste ziekte waar ik de rest van mijn leven mee wil besmet zijn! Al denkt iedereen om me heen al vanaf me 18e dat het wel over zou gaan als ik ouder was, inmiddels 38 en het word alleen maar erger!

Absoluut ook besmet met het virus. Zou stoppen maar die weekacties trekken me elke x eeer onderdoor. Karton phoenix besteld en ook de cakebox erbij gepakt. Hopelijk kom ik niey meer in de verleiding. Budget ruimschoots overschreden. Leuke mysterbox trouwrns, x wat anders dan het bekende spul.

Ook al meer bekend over de family producten aangezien jullie nu wolff producten hebben aangevuld in de webshop?

Ik heb net de Mantel Mega Prof box gekocht,de laatste 2 volgens mij.
iemand bekend met deze box?had een filmpje op gezocht en vond het er niet verkeerd uit zien,iemand ervaring met deze?volgens de opgave moet deze blauw zijn ipv rood op het filmpje.

Zijn mensen al weer lekker aan het inslaan, ik zag de Phantom gisteren staan en zou vanmorgen met een bakje koffie erbij, alle producten en aanbiedingen even rustig bekijken en doornemen. Is hij al weer weg :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan