[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die red ghost kan goedkoper.

Jemig he, wat maak jij altijd negatieve opmerkingen zeg!
Kan me voorstellen dat laatst getwijfeld wordt om door te gaan met een weekactie.

Altijs kortaf en negatief, hoe denk je dat dat overkomt op anderen en de winkelier die moeite doet om spullen aan te bieden tegen een scherpe prijs?

Wellicht (ik hoop het) bedoel je het niet zo, maar lees dan eerst wat je typt voordat je op verzenden drukt.

Zeer fijne actie weer :D. Voor nu alvast 4 red Ghosts en een Insane besteld. Misschien van de week nog iets. De Winternight had ik al in bestelling staan dus die laat ik even voorbij gaan.

Die red ghost kan goedkoper.

Oprecht de eerste keer dat ik hem zo goedkoop zie. Raak niet in de war met andere budgetcakes van evo, de Cracker Jack en Kings gold zie je regelmatig voor 6/7 euro. Maar de Red Ghost staat meestal voor 9/9,50. Dus dan is 7 euro een hartstikke goede deal.

Wow, superaanbiedingen! Winternight is al besteld en de Insane is een hele goede cake, maar heb ik vorig jaar gehad. Daarom een Red Ghosts meegenomen. Nog nooit gehad en ben erg benieuwd! Om de bestelling af te maken de Wings of Darkness er bij, die nog op mijn lijstje stond. Super bedankt weer!

Ik kijk weer uit naar de volgende weekactie :D

Weer een top actie! En trek je niks aan van gasten zoals Kriskiller, azijnzeikers heb je er altijd tussen of mensen die het juist leuk vinden om de boel op te naaien. Ik heb eingelijks al genoeg vuurwerk (tot de nieuwe producten komen), maar als de Exodus van Wolff nog in een actie komt pak die er nog bij :D

We hebben weer een nieuwe weekactie online! :D

Uiteraard geldig tot volgende week vrijdag 15:00! :)

Insane
van €39,95 Voor €19,00!!
4978.1496853861.png

van €39,95 Voor €19,00!!

Red Ghosts
Van €21,95 Voor €7,00!!
5002.1496854981.png

Van €21,95 Voor €7,00!!

Winternight
Van €169,95 Voor €85,00!!
4288.1504626632.png

Van €169,95 Voor €85,00!!

https://haulerwijk.webshop.vuurwerkpos.nl/categorie/super-scherpe-weekactie.

https://vierhuizen.webshop.vuurwerkpos.nl/categorie/super-scherpe-weekactie

Nog een kleine twee dagen dan eindigt deze weekactie altijd!

Vrijdag 15.00 uur zal er een nieuwe weekactie online komen! :D

Bedankt voor alle positieve berichten mannen!

Aangezien we zelf ook grote vuurwerk liefhebbers zijn zullen we altijd proberen zo scherp mogelijk de producten te prijzen! Er moet natuurlijk wel een marge overblijven voor de onkosten die er gemaakt worden! :wink:

Nog 24 uur tot de nieuwe weekactie! :D Dat wordt weer één om je bankrekening voor te plunderen! :wink:

Heb bij lesli nagevraagd: De thunder smoke van Lesli mag ook echt in Nederlandse markt verkocht worden. Kunt u het proberen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan