Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lekker, gelijk even een kleine bestelling gedaan
Wat komt er nog meer op?
Is de secret salute 2017 batch?
Mooie update! Ik zie alleen dat de latere ophaalmomenten niet meer beschikbaar zijn, waarschijnlijk doordat meer mensen meerdere kleine bestellingen hebben gedaan.
Komen deze tijden nog weer terug? Hier zullen vast meer vragen van komen.
Sunbeam 2 staat als product bij de kartonvoordeel, klopt dat? De prijs moet dan wel aangepast worden, ik weiger om 23,95 euro voor een heel karton te betalen namelijk.
Kunnen jullie ook de extreme salute2.0 in karton vorm aanbieden? zou graag 6 van deze rakkers voor 70-90e willen scoren indien mogelijk![]()
Deze zullen wij alleen los gaan verkopen(op=op)
We zijn bezig om de lucky 19 weer aan te kopen vandaar.
Deze zullen wij alleen los gaan verkopen(op=op)
We zijn bezig om de lucky 19 weer aan te kopen vandaar.
Sorry maar ik snap de vergelijking niet Extreme salute 2.0 is toch een totaal ander product als de Lucky 19? Als je de normale extreme salute ernaast gaat verkopen zou het inderdaad raar zijn.
maargoed ik kijk nog even verder in de omgeving en anders maar geen es 2.0 dit jaar
Sorry maar ik snap de vergelijking niet Extreme salute 2.0 is toch een totaal ander product als de Lucky 19? Als je de normale extreme salute ernaast gaat verkopen zou het inderdaad raar zijn.
maargoed ik kijk nog even verder in de omgeving en anders maar geen es 2.0 dit jaar
Vorig jaar 2 karton lucky19 bij jullie gehaald, daar rij ik dit jaar wederom wel ff extra voor. Jemig wat een machtige apparatenDikke breede boeketten die lang genoeg blijven hangen met daarbij een lekkere burst.
Nu hopen op dezelfde kwaliteit als toen en idem prijs!!
![]()