moesten
VWC lid
Nou, een transbomber voor 149 euro..... Rennen man!
Begin je eigen vuurwerkwinkel en ga daar lekker op lopen zeiken. En houd anders gewoon je bek dicht.
Sorry maar ik wordt nogal sagerijnig van zulke mensen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou, een transbomber voor 149 euro..... Rennen man!
Begin je eigen vuurwerkwinkel en ga daar lekker op lopen zeiken. En houd anders gewoon je bek dicht.
Sorry maar ik wordt nogal sagerijnig van zulke mensen
Vraag mij af of alles goed gaat. Via zoeken krijg je meer dan via de normale pagina's.
Crashbox bijvoorbeeld, die staat niet tussen de cakeboxen maar die vind je wel via zoeken. De vraag is: is deze er wel of niet?
En zo zijn er nog een hele hoop artikelen.
ongelooflijk we zijn nog geen week verder in het nieuwe jaar en er zijn er alweer die moeten zeiken over de prijzen van sommige producten ,stelletje gieren
Ik denk dat jullie mij verkeerd begrijpen,ik had meer van een 'opruimings openingsactie' verwacht zo vroeg in januari.
Ik heb alleen maar gevraagdt wat de 'topprijzen' waren,heb niet gezegt dat outlet duur was.
En om dan de zeggen 'stelletje gieren'.tjonge je moest eens weten wat ik hier en bij andere winkels bestel....
Ik denk dat jullie mij verkeerd begrijpen,ik had meer van een 'opruimings openingsactie' verwacht zo vroeg in januari.
Ik heb alleen maar gevraagdt wat de 'topprijzen' waren,heb niet gezegt dat outlet duur was.
En om dan de zeggen 'stelletje gieren'.tjonge je moest eens weten wat ik hier en bij andere winkels bestel....
Wij begrijpen je wel, ik denk alleen dat je het ongelukkig verwoord. Eigenlijk geef je aan dat je de prijzen vindt tegenvallen voor een "opruimingsactie" en dat de prijzen vergelijkbaar zijn in de maanden van november/ december. Het blijven gewoon prachtige aanbiedingen. Ik ken weinig outlets met zo'n ruim assortiment voor relatief lage prijzen. Nog lagere prijzen zou iedereen uiteraard van harte toejuichen![]()
Wanneer komt de lucky 19 weer op de site![]()
Pos is ermee bezig.
Verwacht dat het morgen verholpen is.