[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vuurwerk outlet in Groningen tussen 12:00 en 13:00 het afhaalblok gekozen. Heb een uur gewacht buiten en binnen voor ik aan de beurt was. Geen probleem was erg gezellig met mede-freaks om mij heen. Ik had de Mega 6 Assorted + De Outlet special 100's (Wat blijkbaar geen Pyro Rebel van vuurwerkmania is, maar gewoon de Eclipse box van Rubro.. helaas helaas had ik ook bij Valk kunnen halen..) Ondanks dat blijft het voor mij de goedkoopste winkel van het noorden.

Vuurwerk outlet in Assen 's ochtends lekker op tijd. Aardig rustig vergeleken met Groningen. Paar boxjes besteld en cakes zoals de Blue Lagoon en Waikiki. Het personeel blijft toch het persoonlijkste daar. Een familie bedrijfje is het. Henk wat blijft je een geweldige vent! Kom hier graag nog een x, vuurwerkkoning is back at it again.

12.45 Daar. Alles stond al klaar. Was zo weer weg. Volgens mij stond het hele team bij te komen van de drukte van vanmorgen :D

Vanmorgen meerdere bestellingen opgehaald in Groningen en Vierhuizen. Alles was super geregeld. Lange rij in Groningen, maar dat liep lekker door. Ik werd in Vierhuizen zelfs nog even geholpen met alles naar de auto sjouwen. Super! Bedankt vuurwerkland outlet, super jaarwisseling gewenst en tot volgend jaar!

Vuurwerk outlet in Groningen tussen 12:00 en 13:00 het afhaalblok gekozen. Heb een uur gewacht buiten en binnen voor ik aan de beurt was. Geen probleem was erg gezellig met mede-freaks om mij heen. Ik had de Mega 6 Assorted + De Outlet special 100's (Wat blijkbaar geen Pyro Rebel van vuurwerkmania is, maar gewoon de Eclipse box van Rubro.. helaas helaas had ik ook bij Valk kunnen halen..) Ondanks dat blijft het voor mij de goedkoopste winkel van het noorden.

Vuurwerk outlet in Assen 's ochtends lekker op tijd. Aardig rustig vergeleken met Groningen. Paar boxjes besteld en cakes zoals de Blue Lagoon en Waikiki. Het personeel blijft toch het persoonlijkste daar. Een familie bedrijfje is het. Henk wat blijft je een geweldige vent! Kom hier graag nog een x, vuurwerkkoning is back at it again.

Beetje jammer dat ze dan het pyro rebel gaan gebruiken,heb er dan in totaal 3 eclipse boxxen.
1 outlet special besteldt en 2 geleverd gekregen omdat ze me de mantel profi box(blauwe transbomber) maar 1x konden leveren.terwijl ik de laatste 2 had besteld op 6 juli.

... De Outlet special 100's (Wat blijkbaar geen Pyro Rebel van vuurwerkmania is, maar gewoon de Eclipse box van Rubro.. helaas helaas
.
Ai ai ik ben ook afgegaan op in ieder geval het merk vuurwerkmania wat mij positief bevalt maar helaas is het Rubro geworden dat toch wisselend is de ene box top de andere bagger, deze box is op film ieder geval echt bagger maar goed we gaan het zien maandag.

We hebben weer een nieuwe weekactie! :D

Outlet Special 100's Cakebox LTD

Van €109,00 Voor €50,00!!

5623.1544190449.jpeg

Van €109,00 Voor €50,00!!

Let op, de freaktijden zijn niet meer te selecteren! Kies de afhaal tijd die het dichtste bij je bestelling komt en meld dit tijdens het afhalen even apart dat deze box nog mee moet! Dan pakken wij die even apart :)

dit is dus uiteindelijk de Rubro event eclipse 100shots geworden

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...ipse-100-shots-display-cake&highlight=eclipse

Xx

Xx

Beetje jammer dat ze dan het pyro rebel gaan gebruiken,heb er dan in totaal 3 eclipse boxxen.
1 outlet special besteldt en 2 geleverd gekregen omdat ze me de mantel profi box(blauwe transbomber) maar 1x konden leveren.terwijl ik de laatste 2 had besteld op 6 juli.

Weet je ook welk box de outlet special nu is??

Ah zie het al staan

het is trouwens ook een compound,de eclipse.dus niet zoals op de afbeelding 4 losse cakes.
maar iemand ander schrijft dat dit de outletspecial is,ik kan dat nog niet zeggen deze moet ik morgen nog halen in vierhuizen.
reageer hier alleen op omdat ik vanmorgen in haulerwijk 2x de eclipse geleverd kreeg als vervangers.
en dat boxje ziet er niet zo best uit,maar dat wist ik toen nog niet helaas..

Mee eens dit vind ik zelf erg jammer en vind het zelf ook niet echt kunnen dat ze het pyro rebel label gebruiken voor een rubro product waar helaas maat 1kg kruit in zit verdeeld over 4 cakes.

Ai ai ik ben ook afgegaan op in ieder geval het merk vuurwerkmania wat mij positief bevalt maar helaas is het Rubro geworden dat toch wisselend is de ene box top de andere bagger, deze box is op film ieder geval echt bagger maar goed we gaan het zien maandag.

Helemaal mee eens, ben zelf ook erg fan van Geisha/vuurwerkmania, stelt mij tot nu toe nooit teleur. Rubro echter is een ander verhaal. Naast hun event lijn die wel erg tof is maar daar betaal je ook voor!

het is trouwens ook een compound,de eclipse.dus niet zoals op de afbeelding 4 losse cakes.
maar iemand ander schrijft dat dit de outletspecial is,ik kan dat nog niet zeggen deze moet ik morgen nog halen in vierhuizen.
reageer hier alleen op omdat ik vanmorgen in haulerwijk 2x de eclipse geleverd kreeg als vervangers.
en dat boxje ziet er niet zo best uit,maar dat wist ik toen nog niet helaas..

Ik heb de Eclipse / Outlet special 100's binnen en het bevat helaas dus geen compound maar 4 losse cakes met gewoon + reserve lont. Dat wordt lekker ouderwets doorlonten.

Vanmorgen om 6:30 mijn vuurwerk opgehaald super ontvangen en ja moest even wachten.
Maar even lekker babbelen met Luc en de crew dus was erg gezellig.
Bedankt voor de service en de gastvrijheid in haulerwijk.
Tot volgend jaar(fijne jaarwisseling)

heb even gekeken,sorry is toch geen compound.was een andere doos.
maar goed,leveren ze me 2 x de eclips dus als vervanger voor de mantel profi box.
die vervanger komt met 2 tegelijk nog niet in de buurt...als ik dat maar had geweten vanmorgen.

Hahaha maakt niet uit heb je soms als freak! Dat is wel heel kl'te, mischien even achteraan bellen of het nog mogelijk is om iets anders te krijgen aangezien het totaal niet vergelijkbaar is?

Helaas inderdaad de color moon vergeten. Mijn garden party 1 is uit 2018 en redelijk vochtig maar ik hoop dat hij gewoon gruwelijke prestaties gast leveren en weer spinners heeft!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan