[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie koopt de laatste twee mysterie cakes even in Vierhuizen? Dan weten we wat de inhoud is. Wel handig voor de andere bestellingen :)

Goedenmiddag, wanneer kunnen we nieuwe producten van bijvoorbeeld Evo in jullie vestiging in Groningen verwachten?

Goedenmiddag, wanneer kunnen we nieuwe producten van bijvoorbeeld Evo in jullie vestiging in Groningen verwachten?

We verkopen in Groningen geen producten van Evolution doordat een collega van ons dit al in Groningen verkoopt :wink:

Deze producten zijn wel te vinden in Haulerwijk en Vierhuizen! :)

Het is voor ons op dit moment even druk met demo’s en andere zaken :wink: zodra er een nieuwe actie is zal ik het hier direct melden! :D

Is het een optie om de twee mysterie cake deals te verplaatsen naar Haulerwijk? Dan weten we de cakes en kunnen we aan de hand daarvan verder shoppen :)

Is het een optie om de twee mysterie cake deals te verplaatsen naar Haulerwijk? Dan weten we de cakes en kunnen we aan de hand daarvan verder shoppen :)

Weet je hoe ik dat oploste toen er nog 1 mistery cake was, kocht er nog 1! Jullie zijn met ze tweeën, en die mistery boxen stellen nooit teleur!

Ik stond op het punt de laatste 2 te bestellen maar er zijn er nog 5 word mij net vertelt!
Dan wacht ik nog wel even om jullie in spanning te houden haha

Kunnen we ook nog producten van Fireworks For All verwachten? Met name de Skyprinces en Lady of the Night wil ik graag nog in de straat hebben!

Kunnen we ook nog producten van Fireworks For All verwachten? Met name de Skyprinces en Lady of the Night wil ik graag nog in de straat hebben!

We zijn de komende weken bezig met de nieuwe producten etc! Of Fireworks4all hier ook in voorkomt kan ik nog niet zeggen :wink:

Morgen zit de 'zomerstop' er weer op!

Wie de laatste tijd een mailtje of berichtje heeft gestuurd met een vraag of verzoek zullen we morgen proberen te beantwoorden! :)

Tevens gaan we morgen een nieuwe weekactie plaatsen! :D

Zijn de prijzen morgen op de site ook nog zoals ze nu zijn? Want dan wacht ik de weekactie even af voordat ik mijn laatse item bestel...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan