[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed nieuws voor de liefhebbers die graag naar onze winkel in Groningen komen, met wat aanpassingen hebben we toch besloten om binnenkort de website online te zetten met acties! :D

Het assortiment zal niet zo uitgebreid worden als in Haulerwijk, dit om het logistiek haalbaar te houden! :)

Wanneer de website online komt zullen we binnenkort bekend maken! :D

al bekend wanneer?

Goed nieuws voor de liefhebbers die graag naar onze winkel in Groningen komen, met wat aanpassingen hebben we toch besloten om binnenkort de website online te zetten met acties! :D

Het assortiment zal niet zo uitgebreid worden als in Haulerwijk, dit om het logistiek haalbaar te houden! :)

Wanneer de website online komt zullen we binnenkort bekend maken! :D
Alweer 2 maand verder en het vakantiegeld komt bijna binnen. Nieuws over de Grunn webshop?

De aankomende weken zit ik door drukte bij mijn andere werk niet op kantoor in Haulerwijk :wink:

Zodra we een datum hebben, dan melden we het hier direct! :D

Inmiddels heb ik de producten in de 'Super scherpe weekactie' gezet! :D

Let op deze actie geldt tot donderdag 31 mei 20:00! :wink:

https://haulerwijk.webshop.vuurwerkpos.nl/categorie/super-scherpe-weekactie

https://vierhuizen.webshop.vuurwerkpos.nl/categorie/super-scherpe-weekactie

Twee vragen/opmerkingen.

1. Kan de SNOWSTORM + XENON ROYAL FIREWORKS deal ook in haulerwijk komen? Ik zie hem nu alleen in vierhuizen en bij beide plaatsten verkopen jullie snowstorm. Ik kom namelijk uit twente en vierhuizen is echt te ver weg.

2. De lucky number 19 voor 130 euro is niet echt een aanbieding voor mij omdat bij Valk deze 12 cakes dan 110 euro kosten. Zijn dezelfde cakes, waarvoor duurder bij jullie?

Ik ben erg blij met deze weekactie. 3x de fairytail aangeschaft. Die 2 flower crown cakes had ik al lang op het oog voor mijn goud finale. Samen met de Yellow River moet het wel een spektakel gaan geven! :handsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan