[Freakactie 2018] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige week zat die laatste future legend in mijn mandje... Was toen al een mooie prijs. Ik twijfelde toen al tussen deze box of zo'n nieuwe van Evo... Gelukkig voor jou is het de Noi-z van Evo geworden. Pech voor mij nu :cry:

Ik meen dat ik alle producten bekenen heb. Maar zijn er toevallig producten die enkel uit starmines bestaan in jullie assortiment?
Daar ben ik namelijk gek op:D

Volgende week bezoeken we nog de demo’s van Evolution en Wolff.
Daarna gaan we snel het assortiment bepalen en de shop gereed maken met de nieuwe producten.

Ik verwacht wel een ruime uitbreiding van Vuurwerk Mania te gaan maken, mochten jullie hier nog suggesties/wensen voor hebben laaat het me weten dan kan ik daar naar kijken

Daarna gaan we snel het assortiment bepalen en de shop gereed maken met de nieuwe producten.

Ik verwacht wel een ruime uitbreiding van Vuurwerk Mania te gaan maken, mochten jullie hier nog suggesties/wensen voor hebben laaat het me weten dan kan ik daar naar kijken

Espada Palms Display Box 100'S
redneck revolt
1.2" Skyblue Gold with Lemon Dhalia
mega 6 star asorted

dit zou ik heel graag zien op de webzhop

Vorig jaar had je ook nog wat Rubro spullen op de kop getikt.... Ga je eventueel ook boxen van Rubro er bij nemen? Of hou je het bij Wolff / Evo / Pangu en Vuurwerk Mania??
Gr

Bovenstaande items komen waarschijnlijk wel terug in ons assortiment.
Vanavond gaan wij naar de demo van Wolff toe,aan de hand van onze bevindingen daar gaan wij maandag avond ons assortiment bespreken en rond maken.

Van Rubro komen er geen artikelen in het assortiment helaas Lars.

Bovenstaande items komen waarschijnlijk wel terug in ons assortiment.
Vanavond gaan wij naar de demo van Wolff toe,aan de hand van onze bevindingen daar gaan wij maandag avond ons assortiment bespreken en rond maken.

Van Rubro komen er geen artikelen in het assortiment helaas Lars.

Geen probleem Patrick. Er zal zoals altijd weer genoeg keuze zijn!!

Gaan jullie nog een freak/kortings actie houden als de nieuwe producten (wolff, mania) op de site staan?

Jazeker, maandag gaan we om de tafel om het nieuwe assortiment te bepalen.
Daarna ga ik proberen om de site zsm te vullen met alle artikelen en de nieuwe freakactie.

Natuurlijk kunnen wij niet alles opnemen in ons assortiment, maar vele andere artikelen van onze leveranciers kunnen we natuurlijk wel voor jullie bestellen waar ik dan ook freakprijzen of kartonprijzen voor maak

En uiteraard zijn wij ook als pickup-point te selecteren voor Vuurwerk Mania, zodat jullie van de openings actie van Mania gebruik kunnen maken en het bij ons afhalen

Jazeker, maandag gaan we om de tafel om het nieuwe assortiment te bepalen.
Daarna ga ik proberen om de site zsm te vullen met alle artikelen en de nieuwe freakactie.

Natuurlijk kunnen wij niet alles opnemen in ons assortiment, maar vele andere artikelen van onze leveranciers kunnen we natuurlijk wel voor jullie bestellen waar ik dan ook freakprijzen of kartonprijzen voor maak

Is het nieuwe assortiment bekend? :handsup:

In grote lijnen wel ja, moet het alleen nog ff fine tunen.

Probeer hier deze week verder mee aan de slag te gaan en zsm de site te kunnen vullen.
Kan je niet wachten en heb je bepaalde wensen, of wil je weten of iets in assorti komt strl ze gerust per mail, pm of hier

In grote lijnen wel ja, moet het alleen nog ff fine tunen.

Probeer hier deze week verder mee aan de slag te gaan en zsm de site te kunnen vullen.
Kan je niet wachten en heb je bepaalde wensen, of wil je weten of iets in assorti komt strl ze gerust per mail, pm of hier

Komen Return of the Phoenix, Joy Ride & Viking terug voor een mooi prijs?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan