Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De actie prijzen staan tot en met 31 augustus in het systeem, dus deze maand kunnen jullie nog profiteren hiervan
De laatste dagen naderen aan, wordt er nog bijgevuld?
Volgende week bezoeken we nog de demo’s van Evolution en Wolff.
Daarna gaan we snel het assortiment bepalen en de shop gereed maken met de nieuwe producten.
Ik verwacht wel een ruime uitbreiding van Vuurwerk Mania te gaan maken, mochten jullie hier nog suggesties/wensen voor hebben laaat het me weten dan kan ik daar naar kijken
Volgende week bezoeken we nog de demo’s van Evolution en Wolff.
Daarna gaan we snel het assortiment bepalen en de shop gereed maken met de nieuwe producten.
Ik verwacht wel een ruime uitbreiding van Vuurwerk Mania te gaan maken, mochten jullie hier nog suggesties/wensen voor hebben laaat het me weten dan kan ik daar naar kijken
Espada Palms Display Box 100'S
redneck revolt
1.2" Skyblue Gold with Lemon Dhalia
mega 6 star asorted
dit zou ik heel graag zien op de webzhop
Bovenstaande items komen waarschijnlijk wel terug in ons assortiment.
Vanavond gaan wij naar de demo van Wolff toe,aan de hand van onze bevindingen daar gaan wij maandag avond ons assortiment bespreken en rond maken.
Van Rubro komen er geen artikelen in het assortiment helaas Lars.
Jazeker, maandag gaan we om de tafel om het nieuwe assortiment te bepalen.
Daarna ga ik proberen om de site zsm te vullen met alle artikelen en de nieuwe freakactie.
Natuurlijk kunnen wij niet alles opnemen in ons assortiment, maar vele andere artikelen van onze leveranciers kunnen we natuurlijk wel voor jullie bestellen waar ik dan ook freakprijzen of kartonprijzen voor maak
In grote lijnen wel ja, moet het alleen nog ff fine tunen.
Probeer hier deze week verder mee aan de slag te gaan en zsm de site te kunnen vullen.
Kan je niet wachten en heb je bepaalde wensen, of wil je weten of iets in assorti komt strl ze gerust per mail, pm of hier
Van mania zie ik graag: Pounding Napalm en de nieuwe Redneck Revolt