[Freakactie 2018] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo wij zijn net klaar met de laatste leveringen en de eerste liefhebbers staan ook klaar!
Wijn er klaar voor om te knallen morgen en de koffiw staat klaar om 06.00 uur met wat lekkers erbij

Dit jaar ga ik niet naar Huizen, maar mensen: geniet van de geweldige service van Patrick en zijn team! Heerlijke winkel!

Morgenochtend ben ik eerst bij Patrick t is niet veel dit keer maar kom al heel wat jaartjes topwinkel, service en goede prijzen en een prima kruitsfeer....Wens Patrick en team superveel succes!

Was weer Super geregeld daar!! Wat een heerlijke winkel, mooi assortiment, mooie prijzen, en de service is meer dan top!!
Patrick / Bas en de rest van het team bedankt weer, suc6 de komende dagen en tot volgend jaar!!

Prachtige winkel!

Alles weer netjes en goed geregeld!

Complimenten aan Patrick en zijn team, zoals ieder jaar weer een 100% score.

Jep alles weer top dit jaar, bedankt Patrick en team! En leuk dat het deze keer gelukt is je eens persoonlijk te zien en een handje te schudden :-) De auto zat vol maar nog steeds neigt het naar meer, zeker als je al dat mooie vuurwerk in de winkel ziet. Goede verkoopdagen nog en alvast een fijne jaarwisseling!

Ook ik ben hier weer blij vertrokken. Lekker bakkie koffie tijdens het verzamelen van mijn bestelling. Niet zo'n grote of spannende bestelling. Maar wel lekker veel crazy tails om eens te oefenen met steppen.
Patrick en team, bedank!

Ik had dit jaar een kleiner budget, maar deze winkel overslaan kan gewoon niet :no:
Zoals voorgaande jaren stond mijn hestelling binnen no-time klaar en direct compleet.
Top, zoals altijd :)

Patrick en team, ga zo door! Jullie hebben het altijd onder controle, stralen rust uit en zijn klantvriendelijk.

Was allemaal weer prefect geregeld de 28e, dit blijft toch wel met afstand mijn favoriete winkel, het is een eind reizen maar heb het er graag voor over.

Ben trouwens wel benieuwd welke cakes er nou in de Evolution cake sets zaten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan