[Freakactie 2018] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij zullen eerder dan gepland de actie laten aflopen, aa woensdag is de laatste dag dat de actie’s online staan.
De afgelopen weken is het behoorlijk druk geweest met bestellingen en om alles in goede banen te kunnen leiden en om de service te kunnen blijven verlenen zoals jullie van ons gewenst zijn kies ik er nu voor om de site vanaf donderdag te sluiten.

Uiteraard kan je me altijd nog per pm, via dit topic of per mail bereiken mocht er toch iets kntbreken in je collectie.
Dan is daar altijd wel een mouw aan te passen ;)

Verstandige keus dan Patrick, service blijft het belangrijkste bij een winkel vind ik.

Op de valreep nog een bestellinkje gedaan. Sorry Patrick budget liet niet meer toe een grotere bestelling bij je te plaatsen. Maar kom toch even langs de 28e, wordt wel vroeg... Moet ook voor 8u in Almere zijn...

Op de valreep nog een bestellinkje gedaan. Sorry Patrick budget liet niet meer toe een grotere bestelling bij je te plaatsen. Maar kom toch even langs de 28e, wordt wel vroeg... Moet ook voor 8u in Almere zijn...

Ik zag hem net voorbij komen, je bent welkom Wouter de koffie staat dan klaar voor :)

De laatste dag is in gegaan van de freakactie 2018, jullie hebben nog tot 23:59 uur vandaag om nog iets te bestellen.

Jullie hebben weer met vele gebruik gemaakt van onze actie's, bedankt hiervoor en het vertrouwen in ons!
De komende week ga ik alle verzamel pakbonnen maken, zodra ik deze af hebben ontvangen jullie deze allemaal netjes in de mail!

Patrick! Nederlands beste vuurwerkverkoper. Helaas kan ik dit jaar niet bij jullie langs komen ivm een zeer beperkt budget. Dit jaar hebben we een huis gekocht dus hebben we andere prioriteiten. Tot nu toe heb ik nog maar een paar tientjes uitgegeven en voor dat bedrag is het niet de moeite om jullie kant op te komen.

Ik wil via deze weg melden dat het niet aan jullie heeft gelegen dat ik dit jaar de mooie tocht richting de haven van 't Gooi niet af mag leggen.

De service, assortiment en prijs is gewoon nog steeds dik in orde.

Misschien tot volgend jaar, en anders toch zeker het jaar daarop. Succes met het plannen, bestellen en buffelen in de bunkers!
[Edit typefout]

Laatst bewerkt:
Ook jullie bedankt voor al die geweldige actie's die jullie voor ons hebben geregeld. Zijn heel wat blije freaks door jullie prachtige actie's.

De laatste dag is in gegaan van de freakactie 2018, jullie hebben nog tot 23:59 uur vandaag om nog iets te bestellen.

Jullie hebben weer met vele gebruik gemaakt van onze actie's, bedankt hiervoor en het vertrouwen in ons!
De komende week ga ik alle verzamel pakbonnen maken, zodra ik deze af hebben ontvangen jullie deze allemaal netjes in de mail!

Fijn dat je alle bonnen weer verzameld voor ons :biertje:
Neem aan dat de bestellingen buiten de website om ook gewoon worden meegenomen!?

Bedankt voor de acties die jullie op dit forum hebben aangeboden aan de liefhebbers. OOk erg tof om te zien hoe er gecommuniceerd word via het forum hier, dat zullen de meesten waarderen. Veel succes de aankomende periode!

Inmiddels tellen we af naar de verkoop en zijn we druk met alle voorbereidingen.
In de loop van volgende week gaan we de verkoopruimte in richten etc.
Iedereen heeft inmiddels ikn afhaalbom gehad, mocht je nog iets missen in je collectie stuur me gerust een mailtje dan kan ik kijken wat we nog kunnen fixen!

Tevens hanteren wij tijdens de afhaalmomenten ook nog speciale prijzen voor de meeste producten.

Dank je wel weer Patrick voor de goede zorgen dit jaar. Veel plezier met inrichten en tot over een 3 weken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan