[Freakactie 2018] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die komen beide terug in ons assortiment, maar wellicht handiger om ze nu in de mania actie te bestellen.
Kom je denk ik voordeiger mee weg

Deze openheid van zaken c.q. meedenken, naast de super service die ik ervaar, maakt waarom ik met plezier bestellingen bij Patrick plaats.

komen dezen ook terug in assortiment ?
Pangu - Garden party 1
Pangu - Brasilian Box
Pangu - Colorful City

Ik ben nog bezig om te kijken welke boxen wij naast ons folder assortiment opnemen, dus daar kan ik nog niet een goed antwoord op geven.
Maar ik kan ze natuurlijk (mits voorradig nog bij Pangu ) wel altijd voor je bestellen!

Even een kleine update vanuit mijn kant, ik heb vanavond alles besteld bij de diverse importeurs.
Zodra ik bevestigt heb gekregen dat zij dit voor mij gereserveerd hebben ga ik de site vullen met de bestelde items, aangezien ik niets wil verkopen waarvan ik zeker weet dat het voor mij apart staat.

Ik ga alvast morgen proberen de site te gaan vullen met de producten waar ik reeds voorraad van heb en of al bevestigt heb gekregen, uiteraard zal ik jullie hier op de hoogte houden.

Staat een bepaald product er nu niet bij en zou je dat wel willen hebben, stuur dan een mailtje naar me zodat we kunnen kijken wat mogelijk is.

Heb je interesse in een karton van een product mail me dan ook even voor de mogelijkheden.

Helaas kan ik de site nog niet in orde gaan maken met de nieuwe artikelen.
De site gaat vanaf morgen aan de achterkant in het onderhoud en wordt eea aan update's op los gelaten.

Spijtig genoeg melden ze me dat vandaag pas :mad:
Daarom zal ik pas maandag 8 oktober de site kunnen gaan vullen :shocked:

Heb je voor die tijd vragen over het assortiment, wil je weten of we een bepaald product gaan voeren, of wil je vast iets reserveren.
Stuur me dan even een mailtje naar [email protected], dan beantwoord ik jullie vragen en kunnen we buiten de site om eea regelen.

Sorry voor het ongemak, baal er zelf wel een beetje van...

De site gaat vanaf morgen aan de achterkant in het onderhoud en wordt eea aan update's op los gelaten.

Heb je voor die tijd vragen over het assortiment, wil je weten of we een bepaald product gaan voeren, of wil je vast iets reserveren.
Stuur me dan even een mailtje naar [email protected], dan beantwoord ik jullie vragen en kunnen we buiten de site om eea regelen.

Oh my god, komen ze lekker op tijd mee inderdaad. Super vervelend voor jullie! Wat een klungels dat dit niet gewoon in productie gezet kan worden zonder downtime.

Kunnen we morgen weer bestellen? Of zal het vullen van de site even duren?

Voor zover mijn informatie gaat is dat ik vanaf morgen weer met de site aan de slag kan gaan.
Ik hoop uiteraard dat dat zo snel mogelijk is, uiteraard ga ik dan ook proberen zo snel mogelijk de eerste artikelen online te zetten.
Als dat overdag niet lukt door werkzaamheden in de winkel dan ga ik samen met Bassie morgen avond vol aan de alag.

Ik blijf alleen even afhankelijk van het feit dat ik hoop morgen de site weer tot
Kijn beschikking te hebben

Succes Patrick, ben benieuwd wat we er vandaag allemaal bij komt op de site.

Zelfde partij als dat van o.a. Vuurwerkbrabant. Zij hadden ook last van een update welk nog niet helemaal verholpen schijnt te zijn. Wanneer het zo lang duurt, zou ik degene die hiervoor verantwoordelijk is toch even aanspreken.

Laatst bewerkt:
Zelfde partij als dat van o.a. Vuurwerkbrabant. Deze had ook als van een update welk nog niet helemaal verholpen schijnt te zijn. Wanneer het zo lang duurt, zou ik degene die hiervoor verantwoordelijk is toch even aanspreken.

Wat het eigenlijk het grootste probleem is, dat de betreffende partij denkt dat een update in oktober vroeg is omdat een vuurwerkwinkel pas in november iets gaat doen.
En dat is bij 98% ook het geval, maar er zijn er een paar die al bezig zijn...

En dat het moet gebeuren, oke dat is geen probleem.
Alleen is het niet gecommuniceerd, dat is met name kwalijk

Ok, maar ik snap niet waarom zoiets zo lang moet duren. Ik neem aan dat er een contract is waarop iets van 99,9% uptime is beloofd.. niet? Dat betekent concreet gezien dat je nog niet eens 1 dag per jaar in feite offline kan/mag zijn en al helemaal niet vanwege een update (die moeten ze eerst testen en daarna in de nacht implementeren)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan