Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Komen de Eccentric Shots van Evo ook in de collectie Patrick?
Die komen beide terug in ons assortiment, maar wellicht handiger om ze nu in de mania actie te bestellen.
Kom je denk ik voordeiger mee weg
komen dezen ook terug in assortiment ?
Pangu - Garden party 1
Pangu - Brasilian Box
Pangu - Colorful City
Wanneer verwacht je de site online Patrick? Dit weekend al?![]()
Helaas kan ik de site nog niet in orde gaan maken met de nieuwe artikelen.
De site gaat vanaf morgen aan de achterkant in het onderhoud en wordt eea aan update's op los gelaten.
Spijtig genoeg melden ze me dat vandaag pas
Daarom zal ik pas maandag 8 oktober de site kunnen gaan vullen
Heb je voor die tijd vragen over het assortiment, wil je weten of we een bepaald product gaan voeren, of wil je vast iets reserveren.
Stuur me dan even een mailtje naar [email protected], dan beantwoord ik jullie vragen en kunnen we buiten de site om eea regelen.
Sorry voor het ongemak, baal er zelf wel een beetje van...
Helaas kan ik de site nog niet in orde gaan maken met de nieuwe artikelen.
De site gaat vanaf morgen aan de achterkant in het onderhoud en wordt eea aan update's op los gelaten.
Spijtig genoeg melden ze me dat vandaag pas
Daarom zal ik pas maandag 8 oktober de site kunnen gaan vullen
Heb je voor die tijd vragen over het assortiment, wil je weten of we een bepaald product gaan voeren, of wil je vast iets reserveren.
Stuur me dan even een mailtje naar [email protected], dan beantwoord ik jullie vragen en kunnen we buiten de site om eea regelen.
Sorry voor het ongemak, baal er zelf wel een beetje van...
Succes Patrick, ben benieuwd wat we er vandaag allemaal bij komt op de site.
Thx, komt goed zodra ik kan ga ik als een malle aan het werk hahaha
Je wil niet weten hoe erg ik hier van baal dat ik gewoon nu al een week niets kan..
Praat niet zo veel Patrick en ga eens hard aan het werk![]()
whahaa dat ben ik ook Arjan, maar dan met andere handel want ik kan nog steeds niks aan mijn vw site doen![]()
Zelfde partij als dat van o.a. Vuurwerkbrabant. Deze had ook als van een update welk nog niet helemaal verholpen schijnt te zijn. Wanneer het zo lang duurt, zou ik degene die hiervoor verantwoordelijk is toch even aanspreken.