[Freakactie 2018] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hem nu 2x ontvangen... maar goed beter te vaak dan te weinig. Kan ik weer even genieten van mijn bestelling

1x op 4 augustus en zojuist
de bestelling van 21-7 heb ik 1 orderbevestiging gehad :wink:

Hahaha ja dat is waar maar ik heb even alles langs gelopen waar ik aan twijfelde maar het is mooi dat ze aankomen.:handsup:
Ben weer blij dat het werkt.

Dennis

Dennis het filmpje van de Time Rain box doet het niet. Alle andere filmpjes kan ik wel gewoon bekijken. Zijn er meerdere mensen die hier last van hebben of ben ik de enige?

Zo juist ook de Ruffneck toegevoegd van Evolution op de webshop.:D

Tevens Smash Box 1 en 3 2017 met een leuke aanbieding in de Shop

Profiteer nog 2 weken van de zomerkorting

zomerkorting 2018.png

Laatst bewerkt:
We hebben nog wat leuks gekocht voor Outlet:

Ik zal vandaag alles aanmaken in het systeem let wel op van alles is maar 1 karton beschikbaar.:cry::cry:

Nu staat op voorraad:

01703_de_baterbox lesli Vuurwerk Almere Haven.png

Profiteer nog steeds deze maand van de Zomerkorting

Bijlagen

• Vuurwerk almere haven lesli vuurwerk.jpg
    Vuurwerk almere haven lesli vuurwerk.jpg
    11,4 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Dennis, ik mis op de site wat mij betreft een van de allerbeste/verrassendste cakes ever: de Some Like it Hot. De vorm is belachelijk en daardoor is het ding waarschijnlijk veel te duur. Vorig jaar had ik er eentje die al helemaal uit elkaar viel toen ik hem iets te hard in de auto legde. Maar de fontein is een van de beste die ik ooit heb gezien, en de boeketten zijn belachelijk groot. Komt deze gigant nog terug?

Dennis, ik mis op de site wat mij betreft een van de allerbeste/verrassendste cakes ever: de Some Like it Hot. De vorm is belachelijk en daardoor is het ding waarschijnlijk veel te duur. Vorig jaar had ik er eentje die al helemaal uit elkaar viel toen ik hem iets te hard in de auto legde. Maar de fontein is een van de beste die ik ooit heb gezien, en de boeketten zijn belachelijk groot. Komt deze gigant nog terug?

Cass,Helaas kan ik je vertellen dat deze niet wordt gemaakt dit jaar door Pangu Fireworks. Hij staat namelijk niet meer op de lijst van 2018 en afgelopen jaar hebben we ze allemaal verkocht.Ik vond hem zelf ook erg goed namelijk afgelopen jaar maar helaas.

Dennis

Daar was ik al bang voor...
Commerciëel gezien niet interessant genoeg, waarschijnlijk.
Wat jammer! :cry:

Dank voor je snelle antwoord, Dennis!

De laatste week gaat in van onze zomerkorting al weer voor 2018.

Profiteer nog van een extra korting op je totaal factuur tot wel 8% boven op de freak prijzen.

Ook op de nieuwe evolution artikelen.

Tevens zal de prijs van pangu wat verhoogd worden per 1 september niet op de bestaande voorraad alleen de nieuwe voorraad 2018.

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

zomerkorting 2018.png

De laatste week gaat in van onze zomerkorting al weer voor 2018.

Profiteer nog van een extra korting op je totaal factuur tot wel 8% boven op de freak prijzen.

Ook op de nieuwe evolution artikelen.

Tevens zal de prijs van pangu wat verhoogd worden per 1 september niet op de bestaande voorraad alleen de nieuwe voorraad 2018.

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Bekijk bijlage 38584

Nog 6 dagen en dan is de zomerkorting voorbij voor 2018.

Schermafbeelding-2015-01-03-om-15.09.24.png

Komt de Dragon Box 2 van EVO ook in de collectie bij jullie?

Zie dat deze vraag begin deze maand ook al is gesteld :) Misschien vergeten? ^^

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan