[Freakactie 2018] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spanning stijgt:D Heb nog wel wat toppers in gedachten van Evo!

Sorry Diek13 ik ben thuis aan het verbouwen en dat loopt allemaal een beetje uit op dit moment.
Maar morgen avond moet alles klaar zijn met de keuken.
Dan ga ik van het weekend even nakijken wat er nog op voorraad is op de lijst van EVO ?

Je mag ook een pm sturen met wat je precies zoekt kijk ik het even na voor je tussen het werk door.

Zo juist een aantal Evolution artikelen aangevuld en aangekocht bij evolution uit de voorraad van 2017 wel beperkt leverbaar OP=OP :

Snowstorm
Fairytall ass
Insane
RAINBOW TWINKLER
Serenity

Tot eind deze maand vanaf € 200,00 euro aan Evolution artikelen een Rainbow Twinkler als extra toegevoegd GRATIS in de winkelwagen.

1282.1492536626.png

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Banner-300-150.jpg

Laatst bewerkt:
Het filmpje van de:

Magic Moments (3x16 shots) van Pangu

Normaal € 34,95 Nu voor € 21,50

Tot eind deze maand vanaf € 200,00 euro aan Evolution artikelen een Rainbow Twinkler terwaarde van € 42,50 extra toegevoegd GRATIS in de winkelwagen.

Laatst bewerkt:
Zo juist een aantal Evolution artikelen aangevuld en aangekocht bij evolution uit de voorraad van 2017 wel beperkt leverbaar OP=OP :

Snowstorm
Fairytall ass
Insane
RAINBOW TWINKLER
Serenity

Tot eind deze maand vanaf € 200,00 euro aan Evolution artikelen een Rainbow Twinkler als extra toegevoegd GRATIS in de winkelwagen.

Bekijk bijlage 37707

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Bekijk bijlage 37706

Profiteer alleen vandaag en morgen nog van deze actie.

Vanavond komen er op voorraad terug wegens annuleren van een order:

Colorful City 2017 2x
Winter night 2017 1x
Brasilian Box 2017 1x

Terug op voorraad

Laatst bewerkt:
Vanavond komen er op voorraad terug wegens annuleren van een order:

Colorful City 2017 2x
Winter night 2017 1x
Brasilian Box 2017 1x

Terug op voorraad

Inmiddels heb ik de voorraad terug geplaatst ook heb ik de Beijing weer terug op voorraad.

Profiteer nog vanavond van de Evolution actie:

Vanaf € 200,00 euro aan Evolution artikelen een Rainbow Twinkler als extra toegevoegd GRATIS in de winkelwagen.

Vroeg in het jaar de GP 1 besteld maar op een gegeven moment toch beginnen te twijfelen over deze box. Heb hem omgeruild voor de Brasilian Box batch 2018 + 2 Beijing. Dennis super bedankt voor deze geweldige service

Vroeg in het jaar de GP 1 besteld maar op een gegeven moment toch beginnen te twijfelen over deze box. Heb hem omgeruild voor de Brasilian Box batch 2018 + 2 Beijing. Dennis super bedankt voor deze geweldige service

Zeker een geweldige service. We mogen onze handen dichtknijpen met deze winkeliers.
Daarom op nationale complimentendag (1 maart) een compliment voor deze winkel.!!

We hebben nog een paar dozen kunnen aankopen van de stormaansteker voor dit jaar.
We gaan gewoon de actie doorzetten na het succes van vorig jaar en we doen er gewoon weer een GRATIS bij je bestelling.

We hebben nog wat PANGU Colorful City staan op dit moment van batch 2017.

1270.1490035577.jpeg

Lekker bezig! En mooi dat de stormaansteker terug komt, want ik had vorig jaar alles al besteld voordat de actie begon. Dit jaar mag je hem erbij doen! :-)

Dit weekend is het Pasen dus we hebben weer iets leuks bedacht.

Vanaf € 100,00 zal er 10% extra PAAS korting van de factuur af gaan.

Deze actie loopt op de bestande voorraad en de korting zal verrekend worden in de winkelwagen.

Actie loopt tot 2e paasdag tot 23:59 :thumbsup:

paasactie.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan