[Freakactie 2018] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist 1e bestelling geplaatst.
- Colorful City
- On The Beat
- Yellow River

Moest wel inhouden om nu niet alles uit te geven!

Met zulke mooie prijzen mij ook niet meer kunnen beheersen, 1e bestelling is een feit:

Smash Box 1
Garden Party 1
Colorful City
On the Beat
Brasilian Box

Dennis bedankt voor de mooie prijzen en tot de 29e

Wat een top prijzen! Je maakt een hoop freaks arm al zo vroeg in het jaar haha. Maar de prijzen zijn aanzienlijk lager dan ik vorig jaar gezien heb in menig freakacties! Top man.

Oeps een foutje vanuit mij kant de eerste afhaaldag is dit jaar 28-12 en niet 29-12.:bonk:

28-12 Vrijdag
29-12 Zaterdag
30-12 Zondag geen afgifte maar wel verkoop
31-12 Maandag

Willen jullie even op de mail van je order dit aanpassen naar 28 in plaats van 29 in mijn systeem staat het inmiddels juist en zijn jullie op de eerste ochtend geplaatst.
De afhaaltijden blijven het zelfde die jullie hebben aangegeven dus alleen de datum.

Dennis

Banner-300-150.jpg

Ik vond dit echt een top winkel en heb hier naar volle tevredenheid een aantal producten besteld tegen goede prijzen. Communicatie is super, kreeg zelfs in de avond heel snel een reactie. Ik vind het nog wat te vroeg om nu al vuurwerk te bestellen, maar medio september ga ik hier zeker een bestelling plaatsen.

Succes met de verkoop Dennis, het is je gegund!

Ik heb nog wat extra voorraad toegevoegd inmiddels deze staan nu ook vrij in de webshop.

I've got the power
Tropical Night
On The Beat
Colorful City
Smash Box 1
Smash Box 3

Tevens nog wat knal en klein spul inmiddels vrijgeven nu is alles geteld en staat in de webshop.

Evolution ga ik ook nog aanvullen wacht alleen even wat er nog op voorraad is bij Evolution.

Dennis

Laatst bewerkt:
Zo juist nog wat extra voorraad opgeboekt van de 2 laatste boxen die we over hebben in de voorraad op dit moment.

Wel beperkt beschikbaar maar wel in Almere zodra we vanuit Evolution weten wat er nog beschikbaar is zal ik weer een aanvulling doen op de rest van het assortiment.

1306.1509407238.png

evolution.jpg

Iedereen die gisteren en eergisteren heeft besteld heeft een nieuwe afhaalbon gekregen in de mail zo juist.

Zo als eerder gemeld had ik een foutje gemaakt met de afhaal datum deze stond op 29-12 maar moest natuurlijk zijn 28-12 aangezien er dit jaar een zondag tussen zit.

Het staat inmiddels juist in het systeem ook met bestellen.

Wil je echt een andere tijd of dag stuur me dan even een bericht dan kijk ik wat er mogelijk is.

Dennis

en voor iedereen die besteld of nog gaat bestellen doe ik er deze maand weer een storm aansteker bij.:cool:

1270.1490035577.jpeg

Iedereen die gisteren en eergisteren heeft besteld heeft een nieuwe afhaalbon gekregen in de mail zo juist.

Zo als eerder gemeld had ik een foutje gemaakt met de afhaal datum deze stond op 29-12 maar moest natuurlijk zijn 28-12 aangezien er dit jaar een zondag tussen zit.

Heb de mail ontvangen! :)

Ik heb nog een paar winter night van evolution in almere dit zijn even de laatste van 2017.

Welke cake of box is goed bevallen van gbv onder de freaks hier ben ik wel eens benieuwd naar namelijk?

Dennis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan