[WINACTIE] VuurwerkBestel.nl gaat los! [WINNAARS BEKEND]

Echt he:shocked: Misschien een leuke gokvraag voor een volgende winactie: Hoeveel nieuwe leden melden zich aan voor deze winactie:wink:

Maargoed, zitten natuurlijk ook een hoop mensen bij die wel blijven hangen op het forum, wat alleen maar goed is voor VWC, maar het valt mij ook steeds meer op

Zie het ook veel vaker inderdaad, het beste zou zijn dat nieuwe leden een jaar lid moeten zijn voordat ze in aanmerking komen om aan acties deel te nemen, misschien zeg ik iets geks, iedereen mag winnen van mij, maar het komt veel voor tijdens de laatste maanden en daarna zie je niemand meer op het forum.

Ik snap je punt helemaal! Anderzijds als ik deze actie als niet lid zijnde voorbij zag komen, zou ik mij ook gelijk aanmelden. Als er iets te halen valt, dan verschijnen ze overal:wink:

Zie het ook veel vaker inderdaad, het beste zou zijn dat nieuwe leden een jaar lid moeten zijn voordat ze in aanmerking komen om aan acties deel te nemen, misschien zeg ik iets geks, iedereen mag winnen van mij, maar het komt veel voor tijdens de laatste maanden en daarna zie je niemand meer op het forum.

Ik snap je punt helemaal! Anderzijds als ik deze actie als niet lid zijnde voorbij zag komen, zou ik mij ook gelijk aanmelden. Als er iets te halen valt, dan verschijnen ze overal:wink:

Sommige leden blijven wel hangen, dus voor ledenwerving is dit ook gewoon erg handig. Vuurwerkbestel krijgt er extra klanten door en helpt VWC op hun beurt weer aan nieuwe leden:wink:

Eigenlijk valt het nu nog mee met nieuwe leden, normaal gesproken met die facebook like&share acties doen er al gauw 1000 mee, (daarom doe ik daar ook nooit aan mee) Echter moet het natuurlijk niet TE gek worden, want dan is het haast geen (PURE) vwc actie meer.

Het idee van hout kan ik ook inkomen en zou ipc eerlijker zijn naar de echte leden toe, echter zal vwc op deze manier minder leden werven want de meeste gaan geen jaar wachten tot ze mee kunnen doen aan een actie:wink

@ Tijgernootje.

Je bedoeld, maar besloten je aan te melden als lid? Jammer dat je dit niet eerder deed dan..
Euh nee,lees al heel lang in stilte mee,heb me echter recent pas werkelijk aangemeld hier.
Reden hiervoor is simpel,ik zie graag hoe een forum zich gedraagt en hoe men is naar ( populaire) leden die zich evt misdragen naar anderen(nieuwe of mensen of groenetjes),ofwel men hanteert regels maar afhankelijk van wie je bent,interpreteerd men de regels anders. Dat laatste stoort me ontzettend,A=A en B=B ongeacht wie je bent,en gelukkig lijkt men hier dit ook zo te hanteren,dus vandaar mn recente aanmelding hier. Dat ik van die actie las was voor mij ook een first dat ik mee doe met zoiets. Normaal gesproken win je toch nooit niks,maar het concept van deze actie ,iedere dag 2 winnaars voor een leuk bedrag aan vuurwerk en dat over een lange periode uitgesmeert,beviel me. Bovendien is dit voor mij ook nog aan te rijden,hoef er niet heel NL voor door mocht ik is iets winnen,dus jah een prima actie wat t mij betreft :wink:

Kunnen we/jullie deze discussie niet beter op een andere plek voortzetten? Nu moet iedereen er doorheen lezen die op de hoogte wil blijven van deze prachtige actie.
Anyway, leuk toch dat er nieuwe leden zich melden door dit soort acties. Volgens mij ben ik zelf ook ooit lid geworden rondom zo'n actie, inmiddels heel wat jaren terug. Het kan net dat zetje zijn voor lezers om daadwerkelijk lid te worden.

Anyway, topactie! Ik heb me gelijk op de eerste dag ingeschreven :)

Ik heb me nooit aangemeld.
Maar ik kijk elk jaar op dit forum naar cake boxen.
en meningen van mensen wat ze er van vinden.
En laat ik nou klant zijn van vuurwerk bestel zou ik deze actie niet mee mogen doen.
Ik vind het een win win situatie meer leden meer vreugd.

Zo, meteen maar even de winnaars van gisteren al meepakken, zijn we weer helemaal bij!

Gefeliciteerd winnaars!
Vuurwerkbestel neemt contact met jullie op.

Zondag 10 december
1e prijs: Lacroix01 - Vuurwerk t.w.v. € 200,00
2e prijs: Fireworkfanatic - Vuurwerk t.w.v. € 100,00

Maandag 11 december
1e prijs: Codor - Vuurwerk t.w.v. € 200,00
2e prijs: GHvuurwerk - Vuurwerk t.w.v. € 100,00

Dinsdag 12 december
1e prijs: TomTwente - Vuurwerk t.w.v. € 200,00
2e prijs: baveltje - Vuurwerk t.w.v. € 100,00

Je bent vrij om mee te doen, dus je hoeft je niet te verantwoorden door middel van bovenstaande afbeelding:)

Ontopic: we krijgen nu 6 winnaars over 3 dagen. Hopelijk wordt het gauw bekend gemaakt, want ik ben nu wel nieuwsgierig:D

Geweldige actie..me auto staat alvast warm te draaien voor de lange rit..alleen nu me naam nog in het rijtje ;)..gefeliciteerd winnaars.

Gefeliciteerd mannen.
Volgende ronde meer geluk.

Jij hebt je alleen geregistreerd om met de prijsvraag mee te kunnen doen, 1 bericht...en zo zijn er nog tig anderen.
persoonlijk vind ik dat ze deze regel aan moeten passen.

Registreren en meedoen en vervolgens nooit meer wat van zien of horen, voor mijn gevoel klopt dit niet. Het is toch een aktie speciaal voor de VWC leden... ?

Back
Bovenaan