[Freakactie 2018] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb inmiddels ook mijn keuze gemaakt. Heb gekozen voor de Acatenango gekozen. Mocht deze niet meer besteld kunnen worden heb ik de Corolla + Color Ghost als 2e keuze:)

Inmiddels hebben we contact gehad met bijna iedereen en alles opgelost met de Noi-z van Evolution.

Van een aantal had ik nog geen reactie deze freaks heb ik vanavond nog een mail gestuurd zouden jullie deze kunnen beantwoorden zodat we de laatste 3 ook kunnen oplossen.

Dennis

Banner-300-150.jpg

Heb inmiddels ook mijn keuze gemaakt. Heb gekozen voor de Acatenango gekozen. Mocht deze niet meer besteld kunnen worden heb ik de Corolla + Color Ghost als 2e keuze:)

Begon toch weer te twijfelen over de gemaakte keuze. Miste toch een afsluiter voor mijn 12 uur project. Tnx Dennis dat ik nog mocht switchen. Het is uiteindelijk de Wildness van Weco geworden. Vind dit een heerlijke rambak

Inmiddels hebben we contact gehad met bijna iedereen en alles opgelost met de Noi-z van Evolution.

Van een aantal had ik nog geen reactie deze freaks heb ik vanavond nog een mail gestuurd zouden jullie deze kunnen beantwoorden zodat we de laatste 3 ook kunnen oplossen.

Dennis

Bekijk bijlage 40574

Inmiddels hebben we iedereen gesproken en het opgelost.

Wil je nog iets toevoegen of aankopen stuur me even een PM dan kijk ik wat er nog mogelijk is.

Laatst bewerkt:
Nog even voor iedereen die bij ons pijlen heeft besteld.

Wij zullen zorgen dat er gratis een LANCEERBASIS bij de order zit bij het afhalen.

Aangezien het nog niet helemaal duidelijk was afgelopen jaar of het wel of niet doorging hadden wij het nog niet helemaal geregeld in de webshop en doen we hem er gratis bij.
Zodat we ook geen problemen krijgen bij het afhalen.

1675.1541018505.jpeg

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Thanks dennis voor alle mooie acties! Zoals ik vorig jaar al aangaf tijdens het wisselen met de Serenity, 2018 sla ik bij je in!

Er waren nog al wat vragen over het gewicht van een broekhoff artikel wat niet juist was in het filmpje maar ik kan jullie vertellen er zit gewoon een kooi om :thumbsup:.
En we hebben er nog een paar beschikbaar in de outlet voor 75,00 euro.

IMG-20181102-WA0028.jpg

IMG-20181102-WA0029.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan