[Freakactie 2018] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toffe actie Dennis, natuurlijk ook even meegedaan. Paar mooie potjes van Evo in het mandje en de Amigo uit de St8tment lijn. Ben ik ook wel heel benieuwd naar hoe dat presteert in de straat

Goede morgen freaks

Ik krijg nu geregeld de vraag via pm of er nog iets mogelijk is of eventueel een toevoeging op bestaande orders ?.

Ik wil altijd even kijken voor jullie wat ik nog kan regelen maar zouden jullie dan 2 dingen willen op schrijven in het bericht.

- Wat zou je willen aankopen.:p
- En evt afhaaltijd als je al komt :thumbsup:

Dennis

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Bijlagen

• FB_IMG_1541324807877.jpg
    FB_IMG_1541324807877.jpg
    46,2 KB · Weergaven: 0
Ik wil je alvast bedanken voor de schitterende aanbiedingen, Dennis. Ik heb hier niet besteld, maar onthoud dit adres zeker voor de toekomst. Je hebt heel Vuurwerkcrew voorzien van schitterende aanbiedingen!

Bedankt Djaimy voor het compliment ik heb met veel plezier op het forum leuke dingen kunnen doen en zeker ook met freaks kunnen praten of via de PM gesproken.
Ik heb me best gedaan altijd om iedereen binnen de zelfde dag of avond bericht terug te sturen en dat is altijd mijn streven geweest.

Zo als eerder al gemeld wil je nog iets toevoegen of aankopen je kan altijd even een PM sturen dan ga ik kijken wat er mogelijk is.

En anders tot aan de afhaaldagen :handsup:

Laatst bewerkt:
Goed om te horen Dennis. Aan de vele reacties in dit topic is te zien dat je het allemaal goed voor elkaar had het afgelopen jaar. Bedankt voor je inzet!

Vandaag de Garden Party 1 toegevoegd aan m’n bestelling bij Vuurwerk Almere Haven. Ben normaal meer van de tempo blokken, maar één rustigere tussen al het geweld kan vast geen kwaad! :)

Vandaag de Garden Party 1 toegevoegd aan m’n bestelling bij Vuurwerk Almere Haven. Ben normaal meer van de tempo blokken, maar één rustigere tussen al het geweld kan vast geen kwaad! :)

Je kan het ook anders zien; vuurwerkhatend Nederland zal zich er alleen maar langer aan kunnen irriteren dus ik zeg; goede koop! :cool:

Goede morgen freaks

Ik krijg geregeld de vraag via pm of er nog iets mogelijk is of eventueel een toevoeging op bestaande orders?

Ik wil altijd even kijken voor jullie wat ik nog kan regelen maar zouden jullie dan 2 dingen willen op schrijven in het bericht.

- Wat zou je willen aankopen.
- En evt ordernummer als al aanwezig.

Zo kan ik sneller een reactie terug geven en evt de voorraad na kijken.

Dennis

Laatst bewerkt:
Noi-Z Evolution

Helaas hebben wij ook gehoord de de Noi-Z van Evolution Fireworks dit jaar niet gaat komen.
Helaas voldoet deze niet aan de gestelde eisen van Evolution.

Voor de gene die hem heeft besteld zouden jullie evt kunnen kijken voor een vervanger omdat ik keuze aan jullie wil overlaten wat je als vervanger wilt.

( Wij hanteren natuurlijk de freak prijzen voor 1 november dan )

Wij gaan niet zelf een vervanger meegeven iedereen heeft zijn eigen smaakt en ik vind niet dat wij dit moeten beslissen voor jullie.

Stuur dan even een mail naar [email protected] dan pakken we het op.
Graag wel even met het order nummer erbij in de mail.

Vriendelijke Groet,

Dennis

Laatst bewerkt:
Noi-Z Evolution

Helaas hebben wij ook gehoord de de Noi-Z van Evolution Fireworks dit jaar niet gaat komen.

Voor de gene die hem heeft besteld zouden jullie evt kunnen kijken voor een vervanger omdat ik keuze aan jullie wil overlaten wat je als vervanger wilt.

Wij gaan niet zelf een vervanger meegeven iedereen heeft zijn eigen smaakt en ik vind niet dat wij dit moeten beslissen voor jullie.

Vriendelijke Groet,

Dennis

Stuur zo een mailtje :).

Ik zie de Acetenango niet meer op de site staan, is dat een foutje?

Noi-Z Evolution

Vriendelijke Groet,

Dennis

Balen om te horen dat deze niet komt dit jaar. Top dat je ons de keuze laat om een vervanger uit te zoeken, ga er even rustig over nadenken. Overweeg ook de Acatenango als vervanger te nemen. Hoop dat je deze nog kan bijbestellen. Als ik mijn keuze heb gemaakt laat ik het wel weten

Noi-Z Evolution

Vriendelijke Groet,

Dennis

Heel eerlijk gezegd had ik het van deze cake verwacht. Ik heb hem ook bij Dennis besteld en heb de Mega Willow als vervanger. Heel netjes dat klanten zelf mogen kiezen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan