Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil je alvast bedanken voor de schitterende aanbiedingen, Dennis. Ik heb hier niet besteld, maar onthoud dit adres zeker voor de toekomst. Je hebt heel Vuurwerkcrew voorzien van schitterende aanbiedingen!
Vandaag de Garden Party 1 toegevoegd aan m’n bestelling bij Vuurwerk Almere Haven. Ben normaal meer van de tempo blokken, maar één rustigere tussen al het geweld kan vast geen kwaad!![]()
Ook deze topper hebben we nog vrij in de voorraad nog 3 stuks de laatste OP=OP.
Voor € 22,00 euro per stuk.
Staat in de outlet.
Bekijk bijlage 39969
Noi-Z Evolution
Helaas hebben wij ook gehoord de de Noi-Z van Evolution Fireworks dit jaar niet gaat komen.
Helaas voldoet deze niet aan de gestelde eisen van Evolution.
Voor de gene die hem heeft besteld zouden jullie evt kunnen kijken voor een vervanger omdat ik keuze aan jullie wil overlaten wat je als vervanger wilt.
( Wij hanteren natuurlijk de freak prijzen voor 1 november dan )
Wij gaan niet zelf een vervanger meegeven iedereen heeft zijn eigen smaakt en ik vind niet dat wij dit moeten beslissen voor jullie.
Stuur dan even een mail naar [email protected] dan pakken we het op.
Graag wel even met het order nummer erbij in de mail.
Vriendelijke Groet,
Dennis
Stuur zo een mailtje.
Ik zie de Acetenango niet meer op de site staan, is dat een foutje?
Noi-Z Evolution
Helaas hebben wij ook gehoord de de Noi-Z van Evolution Fireworks dit jaar niet gaat komen.
Voor de gene die hem heeft besteld zouden jullie evt kunnen kijken voor een vervanger omdat ik keuze aan jullie wil overlaten wat je als vervanger wilt.
Wij gaan niet zelf een vervanger meegeven iedereen heeft zijn eigen smaakt en ik vind niet dat wij dit moeten beslissen voor jullie.
Vriendelijke Groet,
Dennis
Noi-Z Evolution
Vriendelijke Groet,
Dennis