[Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
wordt de winternight nog aangevuld ?

Zijn bij ons op en bij Evolution ook.Kunnen bij andere winkels nog wat zitten natuurlijk.
Als wij de 2018 versie gaan aanbieden meld ik dat via dit forum.
Ga er wel van uit dat al het vuurwerk in 2018 een behoorlijk stukje kan stijgen in prijs.
Dit i.v.m. prijsstijgingen in China.

Gerrit

Is het zo dat in de loop van het de site word aangevuld met aanbiedingen? Of is het op = op? :D

Hallo,

Nee bepaalde items bliven we aanvullen, bijvoorbeeld vandaag de sirens begonnen met 36 stuks, daarna nog een keer 36 en daarna 2 keer 72 stuks aangevuld.
We gaan het hele jaar door met aanbiedingen en aanvullingen.

Gerit

Is het zo dat in de loop van het de site word aangevuld met aanbiedingen? Of is het op = op? :D

Was heel benieuwd of het Fairytail Ass nog bijgevuld wordt nadat hij uitverkocht is. Wil hem super graag alleen heb er nu het geld niet voor helaas. :sad:

Welk bouwjaar heeft de Colorful City eigenlijk?

Die vind ik wel mooi klinken haha!

Ontopic: wat een gave acties, durf haast wel te zeggen dat de meeste producten hier het goedkoopst zijn te krijgen in heel Nederland. Natuurlijk zullen er wel enkele producten elders goedkoper zijn maar ik denk dat dit de beste freakactie van het land is. Kijkend naar de prijzen en de grootte van het assortiment.

Zo, ook maar wat veilig gesteld alvast

2x Snowstorm
2x Colorfull City
2x On the Beat
4x Yellow River
2x Spinning tail to Multicolor

Zo, ook maar wat veilig gesteld alvast

2x Snowstorm
2x Colorfull City
2x On the Beat
4x Yellow River
2x Spinning tail to Multicolor

Ik meende ergens in een ander topic te lezen dat je het dit jaar rustiger aan zou gaan doen, of was jij dat niet :p

Hallo,

Djaimy is aangestoken door het megavuurwerkfreak VIRUS.
Niet alleen hij hoor, er zijn nog enkele tientallen.

Gerrit

Ik ook hoor Gerrit, alleen rijd mijn collega dit jaar niet voor mij en zich zelf naar Leeuwarden, dus als je het nou naar Rob kunt brengen :angel:

Ik ook hoor Gerrit, alleen rijd mijn collega dit jaar niet voor mij en zich zelf naar Leeuwarden, dus als je het nou naar Rob kunt brengen :angel:

Hallo,

Moet kunnen, zit regelmatig die kant op.
Laat maar horen.
Moet toch even zijn bunker opruimen.:bye::bye:

Gerrit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan