Ruben
VWC lid
Vanmorgen weer in alle vroegte richting Mega Vuurwerk Leeuwarden gereden. Het was de afstand weer meer dan waard. Ik had natuurlijk weer geluk dat ik mijn bus pal voor de ingang mocht neerzetten op aanwijzen van de parkeerbegeleider. Binnen was het lekker gezellig, maar zeker niet druk. Expres mijn lijst niet gelijk ingeleverd want wou nog even een rondje door de snoepwinkel lopen. Daar zag ik nog wat moois van Broekhoff; de Super Cracker uit 1995. Gerrit gevraagd of deze echt oud waren. Dat waren ze! Dus gelijk wat van besteld. Mijn bestelling stond al klaar in een winkelwagen achter de kassa, hoe mooi is dat! Ik had dus heel snel weer weg kunnen rijden maar daar had ik nog geen zin in. Nog even rond blijven hangen, een paar jongens gesproken. Nog even staan genieten op de parkeerplaats van het inladen bij de andere klanten.
Gerrit wederom weer bedankt voor een geweldige service en gastvrijheid en met een kleine zekerheid kan ik wel zeggen; tot volgend jaar!
Gerrit wederom weer bedankt voor een geweldige service en gastvrijheid en met een kleine zekerheid kan ik wel zeggen; tot volgend jaar!
Laatst bewerkt: