Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een Mega acties weer Gerrit, Top!Ik zal mijn lijst aanvullen met de Flash of the Gods, we horen snel !
Greetzzz Rouveen.
Hallo,
Mooie naam Rouveen, doet mij gelijk weer denken aan 2010.
Wij weten wat we daarmee bedoelen
Gerrit
Hoe zit het met de drukte tijdens het ophalen ? Heb het 1e jaar dat jullie aan de freakactie deden vrij lang gewacht (ruim uur)wat opzich niet erg is voor de korting die je krijgt. Mede hierom nu gekozen voor de 2e ophaaldag dan zijn de meeste freaks toch al wel geweest hoop ik. Anyway zojuist 2e order geplaatst.
Afgelopen jaar de eerste dag in de avond geweest en ik vond het allemaal rap gaan en goed geregeld. Nu was ik Haokan gewend in het jaar daarvoor dus dan ben je al snel blij![]()
Hallo,
Zijn nog 2 horn whistlers van Pangu boven water gekomen.
Nu voor € 60,-.
Bij besteding van € 100,- of meer 25 procent korting.
Dan deze fluiter voor maar € 45,-
Gerrit
Precies dat! Na bij Haokan een keer naar huis te zijn gestuurd met de mededeling het is een bende dus kom morgen maar je bestelling halen heb ik die 200 km heen en terug er graag voor over.
Kocht altijd bij veel verschillende winkels en dan ook verder weg. Wat me altijd opviel dat het gemiddeld genomen een zooitje was.
Het bestelde staat niet klaar, lang wachten, bestelde klopte niet, bestelde is er niet, mistery deal? Leuk ontbreekt er 1 cake: oww ja die is niet aangekomen. Kan gebeuren natuurlijk maar ff melden? Vervanger? Oja.
Zo moe wordt je ervan.
Bij Gerrit enkel lofsnel, compleet en koffie
![]()