[Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een Mega acties weer Gerrit, Top!:p Ik zal mijn lijst aanvullen met de Flash of the Gods, we horen snel !

Greetzzz Rouveen.

Hoe zit het met de drukte tijdens het ophalen ? Heb het 1e jaar dat jullie aan de freakactie deden vrij lang gewacht (ruim uur)wat opzich niet erg is voor de korting die je krijgt. Mede hierom nu gekozen voor de 2e ophaaldag dan zijn de meeste freaks toch al wel geweest hoop ik. Anyway zojuist 2e order geplaatst.

Het ligt er maar net aan wanneer je er komt denk ik.
Toen het alleen nog per karton ging stond ik binnen 10 minuten weer buiten. 2 jaar geleden precies hetzelfde. Vorig jaar wat langer moeten wachten maar dat kwam door wat grotere bestellingen voor mij, en het tijdstip was er s'avonds een half uur voor sluitingstijd.

Hoe zit het met de drukte tijdens het ophalen ? Heb het 1e jaar dat jullie aan de freakactie deden vrij lang gewacht (ruim uur)wat opzich niet erg is voor de korting die je krijgt. Mede hierom nu gekozen voor de 2e ophaaldag dan zijn de meeste freaks toch al wel geweest hoop ik. Anyway zojuist 2e order geplaatst.

Ik teken ervoor als het maar een uur duurt. Heb al heel wat verschillende winkeliers gehad en heb bij de meeste meer dan 2 uur moeten wachten.

Afgelopen 2 jaar op de 1e verkoopdag rond 7 uur m'n spullen afgehaald bij Gerrit. Gezellig druk, bakkie koffie om bij te komen van de rit, prima geholpen inclusief het meehelpen inladen en binnen een half uur weer op weg. Niet te vergeten: 100% score qua uitlevering van wat ik had besteld. Top service!

Afgelopen jaar de eerste dag in de avond geweest en ik vond het allemaal rap gaan en goed geregeld. Nu was ik Haokan gewend in het jaar daarvoor dus dan ben je al snel blij :D

Kocht altijd bij veel verschillende winkels en dan ook verder weg. Wat me altijd opviel dat het gemiddeld genomen een zooitje was.
Het bestelde staat niet klaar, lang wachten, bestelde klopte niet, bestelde is er niet, mistery deal? Leuk ontbreekt er 1 cake: oww ja die is niet aangekomen. Kan gebeuren natuurlijk maar ff melden? Vervanger? Oja.
Zo moe wordt je ervan.
Bij Gerrit enkel lof:thumbsup: snel, compleet en koffie:p

Ik sta altijd versteld over die verhalen uit de rest van het land. Moet zeggen dat ik die ene keer dat ik jaren geleden een grote bestelling in het midden van het land haalde, het ook meteen raak was; alles moest nog bij elkaar geraapt, miste wat... Bij Gerrit in Ljouwert ben ik nooit geweest, maar bij de Groningse dependance ist nooit zo'n drama, integendeel :thumbsup: en ook bij de rest hier in en om stad nooit rare dingen meegemaakt.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Zijn nog 2 horn whistlers van Pangu boven water gekomen.
Nu voor € 60,-.

Bij besteding van € 100,- of meer 25 procent korting.
Dan deze fluiter voor maar € 45,-

Gerrit

Afgelopen jaar de eerste dag in de avond geweest en ik vond het allemaal rap gaan en goed geregeld. Nu was ik Haokan gewend in het jaar daarvoor dus dan ben je al snel blij :D

Precies dat! Na bij Haokan een keer naar huis te zijn gestuurd met de mededeling het is een bende dus kom morgen maar je bestelling halen heb ik die 200 km heen en terug er graag voor over.

Hallo,

Zijn nog 2 horn whistlers van Pangu boven water gekomen.
Nu voor € 60,-.

Bij besteding van € 100,- of meer 25 procent korting.
Dan deze fluiter voor maar € 45,-

Gerrit

Heerlijk wakker worden als je leest dat er nog 2 Horn Whistlers op de plank liggen. En je deze graag zou willen hebben, maar was uitverkocht! Top Gerrit staat er nu ook 1 van op onze bestellijst.

Precies dat! Na bij Haokan een keer naar huis te zijn gestuurd met de mededeling het is een bende dus kom morgen maar je bestelling halen heb ik die 200 km heen en terug er graag voor over.

Dan denk ik leren ze niet van voorgaande jaren?:frusty:
Snap best dat het druk is voor ze en afhankelijk zijn van leveranchiers maar owww wat heb ik wat prutswerk gezien.
X in wolvega elementfx vuurwerk(noem gewoon de naam) hele lading Binkies besteld, eind november. Komt je er: Nee zijn uitverkocht!:bonk:
WTF hoezo? Eind nov.besteld. euuuh misschien zitten ze zo wel in de vrachtauto die over 1,5 uur nieuwe lading brengt.:thumbsdown:
Draag mij maar weg dan.

Kocht altijd bij veel verschillende winkels en dan ook verder weg. Wat me altijd opviel dat het gemiddeld genomen een zooitje was.
Het bestelde staat niet klaar, lang wachten, bestelde klopte niet, bestelde is er niet, mistery deal? Leuk ontbreekt er 1 cake: oww ja die is niet aangekomen. Kan gebeuren natuurlijk maar ff melden? Vervanger? Oja.
Zo moe wordt je ervan.
Bij Gerrit enkel lof:thumbsup: snel, compleet en koffie:p

Vergeet de cake bij Gerrit niet! :droolthum

Vorig jaar tien minuutjes gewacht.
Niks dan lof.

Ga normaal niet twee keer achter elkaar naar een zelfde zaak, maar voor Gerrit ga ik een uitzondering maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan