[Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe post van gerrit, altijd spannend.

Ik hoop dat de acatanango ook nog een keer in de aanbieding komt.

Echt als ik dit topic nieuwe berichten zie van Gerrit999 dan weet ik niet hoe snel ik moet klikken....

Elke keer zit er weer wat moois tussen, alleen die Snowstorm is niets voor mij, een andere box van Evo rond die prijs daarintegen....... Pangu mag natuurlijk ook ;)!

Echt als ik dit topic nieuwe berichten zie van Gerrit999 dan weet ik niet hoe snel ik moet klikken....

Elke keer zit er weer wat moois tussen, alleen die Snowstorm is niets voor mij, een andere box van Evo rond die prijs daarintegen....... Pangu mag natuurlijk ook ;)!

De mega Pangu boxen ;-)

Hallo,

Dinsdag aanbieding.

Smash 2 en Smash box 3 van Pangu nu voor € 95,- per box.

De Garden Party 2 en 3 nuu ook voor € 95,- per box.
Bij besteding van € 100,- of meer 25 procent korting.
Dan kosten deze boxen € 71,25 per box.

Gerrit

Kijk, dat maakt mijn dinsdag nog mooier, die Garden Party 3 is van mij :)! Top weer, echt geen geld voor zo'n box!

Wordt alleen al blij van het lezen van alle fantastische aanbiedingen. Volgend seizoen toch maar eens Megafreaks opnemen in mijn vuurwerkinkoop route en dan ook effectief genieten van al die aanbiedingen.

Wordt alleen al blij van het lezen van alle fantastische aanbiedingen. Volgend seizoen toch maar eens Megafreaks opnemen in mijn vuurwerkinkoop route en dan ook effectief genieten van al die aanbiedingen.

Moet je zeker doen! Sinds ik vorig jaar de 'reis' naar Leeuwarden heb gemaakt kom ik hier dit jaar graag nog een keer!

Prijzen zijn erg fijn, maar de open en snelle communicatie is hetgeen wat mij over de streep trekt hier naartoe te gaan.

Wordt de Acatenango uiteindelijk nog? aangevuld? Wilde die deze maand graag nog kopen in Leeuwarden, net als de rest van mijn vuurwerk:tongue2: prijzen en bereikbaarheid zijn gewoon te goed:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan