[Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Woensdag aanbieding.

Transbomber € 95,- van Rubro
Trackmania van Mania € 70

Bij besteding van € 100,- of meer 25 procent korting.
Dan is de transbomber € 71,25 en de trackmania is dan € 52,50

Gerrit

Top aanbiedingen, ik blijf maar bestellen nadat ik gezegd heb dat t genoeg is zo!

@geerit999
Komen er ook nog kleinere cake's van cafferata in dé aanbieding. Zoals bijvoorbeeld various rings?

Top aanbiedingen, ik blijf maar bestellen nadat ik gezegd heb dat t genoeg is zo!

@geerit999
Komen er ook nog kleinere cake's van cafferata in dé aanbieding. Zoals bijvoorbeeld various rings?

Hallo,

Various Ring staat op de site.Wat op de site staat komt er meer niet.

Gerrit

Hallo,

Various Ring staat op de site.Wat op de site staat komt er meer niet.

Gerrit

Bedoel eigenlijk of er ipv de doorlont/compound boxen die grotendeels in dé dag aanbiedingen komen, ook "kleine" cake's in dé dag aanbieding? En dan het liefst van cafferata :shy:

Bedoel eigenlijk of er ipv de doorlont/compound boxen die grotendeels in dé dag aanbiedingen komen, ook "kleine" cake's in dé dag aanbieding? En dan het liefst van cafferata :shy:

Hallo,

We gaan deze week eens kijken wat we kunnen doen.
Maar op een cake die nu op € 27,50 staat kan niet de korting op die we geven op
boxen van € 100,- o.i.d.

Gerrit

Komen er nog foto's van de bunkers? Altijd genieten om dat te zien en de grootte van de producten..

Komen er nog foto's van de bunkers? Altijd genieten om dat te zien en de grootte van de producten..

Dat wil ik ook wel eens zien, volg dit topic altijd, terwijl ik er niet eens mijn spullen haal (omdat het simpelweg te ver is), zou bijna speciaal naar Leeuwarden verhuizen als je dit topic volgt en de aanbiedingen ziet ect.

Hallo,

We gaan deze week eens kijken wat we kunnen doen.
Maar op een cake die nu op € 27,50 staat kan niet de korting op die we geven op
boxen van € 100,- o.i.d.

Gerrit

Een samengesteld assortiment is ook een optie? Of bijvoorbeeld een buurtass/fairytail/brassilian.

Hallo,

Hierbij de donderdag aanbieding.

Van Cafferata Colour plum Coco nu € 42,50
Van Cafferata Fast Silver Whisling nu € 25,-
Van Cafferata Time Rain Crackling Comet € 35,-
Van Caferata de Big PLatina Crystel € 270,-

Bij besteding van € 100,- of meer 25 procent korting op bovenstaande prijzen.

Gerrit

Wat toch fijn om de dag te beginnen met een bakje koffie en een blik in dit topic of er nog wat leuks bij zit!
Top aanbiedingen telkens, voor ieder wat wils elke keer.

Moeite en de actie wordt zeer gewaardeerd!

Heel goed Ruben haha mijn budget is al een heeele dikke streep doorheen gegaan en we zijn er nog niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan