[Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Door de Nederlandse vuurwerk liefhebbers tot nr 1 cake van Nederland gekozen de Yellow River van 2014
nu voor € 25,- bij besteding van € 100,- of meer 25 procent korting. dan kost deze cake 18,75.

Gerrit

Hallo,

Door de Nederlandse vuurwerk liefhebbers tot nr 1 cake van Nederland gekozen de Yellow River van 2014
nu voor € 25,- bij besteding van € 100,- of meer 25 procent korting. dan kost deze cake 18,75.

Gerrit

Nog een weekje voor me Gerrit €€:bonk:

Hallo,

Weekend aanbieding

Extacy of Gold van Mania nu voor € 65,-. Bij besteding van € 100,- of meer 25 procent korting.
Dan deze box voor € 48,75.

Gerrit

Hallo,

Nog een weekend aanbieding,
de Transbomber voor € 95,- bij besteding boven de € 100,- 25 procent korting. Dus deze topper
voor € 71,25.

Gerrit

Je blijft maar met geweldige kortingen komen. Die bunkers moeten wel goed vol liggen, heb je toevallig foto's voor ons ?

Ik heb met eigen ogen gezien dat de bunkers bommetje vol staan. Je bent er dus zeker van dat je krijgt wat je bestelt en de meeste dingen staan er al een jaar, soms 2 dus alles is lekker droog. Prima winkel dit en omdat het vlak langs de snelwegen ligt ben je er rapper dan je denkt.

Gerrit for president.

Je blijft maar met geweldige kortingen komen. Die bunkers moeten wel goed vol liggen, heb je toevallig foto's voor ons ?

Hallo,

In Leeuwarden op mijn eigen thuis locatie beschik ik over een opslag van 50.000 kg. Op mijn tweede locatie in Leeuwarden 10.000 kg en in Groningen ook 10.000 kg. Tevens huur ik in Lemmer een locatie van 50.000 kg.Binnen kort ga ik foto`s met jullie delen van de verschillende locaties en de inhoud van de bunkers.Een aantal vwc leden is wel eens bij ons geweest in de bunkers op mijn eigen thuis locatie,en een enkeling is ook wel eens in Lemmer geweest.

Gerrit

Hallo,

In Leeuwarden op mijn eigen thuis locatie beschik ik over een opslag van 50.000 kg. Op mijn tweede locatie in Leeuwarden 10.000 kg en in Groningen ook 10.000 kg. Tevens huur ik in Lemmer een locatie van 50.000 kg.Binnen kort ga ik foto`s met jullie delen van de verschillende locaties en de inhoud van de bunkers.Een aantal vwc leden is wel eens bij ons geweest in de bunkers op mijn eigen thuis locatie,en een enkeling is ook wel eens in Lemmer geweest.

Gerrit

Vorig jaar met Michel nog een rondje gedaan in de bunker lemmer.
Ben benieuwd wat hij dit jaar gaat doen. Hij had wat leuke ideeën..

Gerrit de groot grondbezitter met ca. 120 ton aan vuurwerkvoorraad in de maand december.. Wat een geweldige gozer is het ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan