Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Gerrit,
Vorig jaar heb ik eind november een bestelling bij megavuurwerkfreaks geplaatst maar op de website staat dat jullie eind oktober sluiten, is dit ook zo?
Dan houd ik daar rekening mee.
Hallo,
Nee hoor wij sluiten eind november-begin december.
Gerrit
Hallo,
Mega 6 Star assorted nog een keer omhoog gebracht.
Alleen vandaag nog tegen de lage prijs van 56,25 bij besteding van 100 euro of meer.
Prijs gaat morgen stijgen.
Gerrit
Op de valreep nog 2 keer meegepakt, top aanbieding!
Wat is nou een mooie box van Rubro voor rond de 150? Hebben de meeste nou maar een of 2 lonten of lijkt dat zo?
Pangu & Evo zijn naar mijn mening het neusje van de zalm op vuurwerkgebied. Rubro/Mania is altijd maar de vraag of je krijgt wat ze beloven.
Tevens zijn de prijzen van Pangu en Evo zo goed als gelijk t.o.v. Rubro/Mania bij Gerrit. Dus ik zou het wel weten.
Gisteren GP1 besteld, GP2 eerder besteld. Wordt een mooie Pangu avond zo.
Ja de Brasilian Box komt er ook weer in dit jaar, toppertjes!
Lastig... vorig jaar had ik een osirus maar die zijn op, toch nog maar even kijken. Tot wanneer zijn de kortingen?
Lastig... vorig jaar had ik een osirus maar die zijn op, toch nog maar even kijken. Tot wanneer zijn de kortingen?
Ik denk dat je de Acatenango van Evolution eens moet bekijken, lijkt mij een regelrechte topper!