[Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

De Rapid Rampage van Royal stond op uitverkocht, is weer opgevoerd met 24 stuks.
Tevens de Gate of Heaven nr3 is ook opgevoerd met 18 stuks.
Primal Instinct van Rubro is ook weer opgevoerd.
Sunbeam nr 1 van Evolution is ook weer opgevoerd.

Gerrit

Hoi Gerrit,

Vorig jaar heb ik eind november een bestelling bij megavuurwerkfreaks geplaatst maar op de website staat dat jullie eind oktober sluiten, is dit ook zo?

Dan houd ik daar rekening mee.

Hoi Gerrit,

Vorig jaar heb ik eind november een bestelling bij megavuurwerkfreaks geplaatst maar op de website staat dat jullie eind oktober sluiten, is dit ook zo?

Dan houd ik daar rekening mee.

Hallo,

Nee hoor wij sluiten eind november-begin december.

Gerrit

Hallo,

Vandaag komen er nog een paar artikelen bij op de site.
Blue Thunder, Splitting Stars en Coco Blue van Evolution.
En van Pangu de Garden Party 1

Gerrit

Hallo,

Onder diversen Pearl River toegevoegd.
Voor € 80,- bij besteding van € 100,- of meer 25 procent korting.

Gerrit

Wat is nou een mooie box van Rubro voor rond de 150? Hebben de meeste nou maar een of 2 lonten of lijkt dat zo?

Ik zou mij niet blind staren op Rubro, zou dan zelf kiezen voor de Pangu Garden Party I en een I've Got The Power, dat zou nu 133 euro kosten.

Pangu & Evo zijn naar mijn mening het neusje van de zalm op vuurwerkgebied. Rubro/Mania is altijd maar de vraag of je krijgt wat ze beloven.

Tevens zijn de prijzen van Pangu en Evo zo goed als gelijk t.o.v. Rubro/Mania bij Gerrit. Dus ik zou het wel weten :).

Gisteren GP1 besteld, GP2 eerder besteld. Wordt een mooie Pangu avond zo :).

Pangu & Evo zijn naar mijn mening het neusje van de zalm op vuurwerkgebied. Rubro/Mania is altijd maar de vraag of je krijgt wat ze beloven.

Tevens zijn de prijzen van Pangu en Evo zo goed als gelijk t.o.v. Rubro/Mania bij Gerrit. Dus ik zou het wel weten :).

Gisteren GP1 besteld, GP2 eerder besteld. Wordt een mooie Pangu avond zo :).

Ik herken dat, GP1, GP2, GP2 en Brasillian Box besteld bij gekke Gerrit! :applause:

Lastig... vorig jaar had ik een osirus maar die zijn op, toch nog maar even kijken. Tot wanneer zijn de kortingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan