[Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch maar de acatenango genomen..als ik rijk was kocht ik de hele lijn voor deze prijzen :)
kilo knallertje drbij en 8 doosjes eccentric shots en 2 sky alert iii en als mn vrouw straks thuis komt weer op mn donder krijgen hahahaha :copper:

#alvasteenborrelneemt :D

Geen touw aan vast te knopen, maar ik begrijp precies wat je bedoelt

Het is vroeg Sinterklaas met zulke
fantastische prijzen! Bedankt hiervoor Gerrit!

Begin dit jaar ook al een paar bestellingen geplaatst. Gisteravond wat nieuwe artikelen (2018) besteld plus een karton heavy legend!

Lijst is nu zo goed als compleet.

Tot de 29e

Toch maar de acatenango genomen..als ik rijk was kocht ik de hele lijn voor deze prijzen :)
kilo knallertje drbij en 8 doosjes eccentric shots en 2 sky alert iii en als mn vrouw straks thuis komt weer op mn donder krijgen hahahaha :copper:

#alvasteenborrelneemt :D

Als ik rijk was was ik zo weer arm :bonk:
Vuurwerk kan ik ook niet genoeg van hebben, zeecontainer vol? stook door tot het op is:D

Hallo,

De Wicked Warlock van Rubro normaal 14,95 nu voor 7,00 euro, bij besteding van 100 euro of meer 25 procent korting dan nog maar 5,25 voor deze topper met gigantische burst voor dit kleine cakje.

Gerrit

https://youtu.be/oPhzdmqEiOU

Laatst bewerkt:
Geen Color Carnival, Gerrit? Durf je m nog niet aan?

Hallo,

Moeilijk, kort krachtig en toch prijzig voor iets van 20 seconden.
En heb tot nu toe niemand die erom vraagt.
En Evo had wel heel veel nieuwe boxen dit jaar dus ik moest een keuze maken
tussen heel veel mooie boxen.

Gerrit

Elk jaar weer een feestje om hier te bestellen. T kost me alleen een hoop spaargeld, maar dat moeten we er maar voor over hebben voor deze hele mooie hobby en traditie :)

Hallo,

Mega 6 Star assorted nog een keer omhoog gebracht.
Alleen vandaag nog tegen de lage prijs van 56,25 bij besteding van 100 euro of meer.
Prijs gaat morgen stijgen.

Gerrit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan