Alles wat betreft Darten

De mooiste walk on ever :

Kan ik dan niet met je eens zijn dan vind ik deze toch veel mooier...

Komt misschien ook wel omdat ik Dirk persoonlijk ken.... Maar goed van Maandag tot donderdag zijn we erbij en kaartjes voor dinsdag en woensdag! Heerlijk weerrr!

Veel plezier in Londen, ik zou het ook weleens van dichtbij mee willen maken. Die ene walk on girl uit Nederland loopt mee, Ashley Zaat, toepasselijke achternaam haha.

Veel plezier in Londen, ik zou het ook weleens van dichtbij mee willen maken. Die ene walk on girl uit Nederland loopt mee, Ashley Zaat, toepasselijke achternaam haha.

Mooie naam idd, maar ook wel een mooi vrouwtje, dus past er wel bij :p

Mooie pot tussen Van de Pas en West nu!

Dat viel wel mee toch. 1 goede finish van Van der Pas bracht hem weer een beetje terug maar er zaten te veel fouten in zijn spel. Lerchbacher is wel een verrassing na de overwinning op King.

In onze poule van Scorito is het ook spannend, maar ook nog onoverzichtelijk omdat pas na een speelronde duidelijk is wie de meeste punten heeft.

Oei zo te horen heeft Benito hem goed zitten... In huilen uitgebarsten, pijlen weggegeven en naar huis gegaan. Dat gun je zo'n gozer niet.

Oei zo te horen heeft Benito hem goed zitten... In huilen uitgebarsten, pijlen weggegeven en naar huis gegaan. Dat gun je zo'n gozer niet.

Jongen komt er wel bovenop! Is een tegenslag die je niemand gunt alleen met zijn type worp vind ik het al knap dat die jaren het gewenste niveau vasthoud... Het zijn niet de pijlen nog het materiaal... de worp is hetgeen wat jou uniek / goed maakt.

Schitterende partij gezien van Wattimena! Leuk voor hem dat die door is, komt uit mijn buurt! Ook kansen 2e ronde tegen West. Nu staat Jelle Klaasen ook heerlijk te gooien zeg!

Schitterende partij gezien van Wattimena! Leuk voor hem dat die door is, komt uit mijn buurt! Ook kansen 2e ronde tegen West. Nu staat Jelle Klaasen ook heerlijk te gooien zeg!

Maar tegen zulke dubbels kun je niks doen... blij dat ik gegokt heb op dekker!

Awhhh ik had op Klaasen ingezet. Hij begon zo lekker. Jammer dat hij niet meer terugkwam in die adrenaline kick die hij had in de eerste set. Dekker was uiteindelijk duidelijk de beste van de twee. Jammer voor Klaasen maar leuk voor Dekker. Ik denk alleen niet dat hij het gaat redden tegen Dimitri van den Bergh die gooide namelijk ook heel goed.

Ben wel benieuwd naar Jeff Smith. Die gooide aan het begin van de avond wel heel overtuigend met 85% op de dubbels ofzo. Hopelijk gaat Anderson er snel vanaf hehe.

Teleurstellend einde van de dartszaterdag. Hele makkelijke pot voor Anderson. Ook jammer van Klaasen, maar Dekker gooide echt uitstekend. Jelle niet goed op de finishes helaas, scorend was die de betere. Morgenmiddag moet ik missen, maar hoop de avond wel helemaal te kunnen zien! Benieuwd naar Fast Vinnie!

Vincent gaat niet niet redden tegen Chisnall. Maar wie weet kan hij stunten. En anders heeft hij last van zijn rug.

Back
Bovenaan