Martin1978
VWC lid
Eerste bestelling van het jaar gedaan, wie had dat gedacht? En dat begin mei... Maar ja, met zulke aanbiedingen op cakeboxen kon ik die niet laten staan. Nog nooit zo goedkoop kunnen aanschaffen. Hoakan alvast bedankt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bolle zegt letterlijk 'je voelt je genaaid'. Dat gevoel zou ik ook hebben, tegen je eigen verwachting in komen er nog dikkere kortingen waardoor je nu beter uit zou zijn geweest.
Elke freak zou dat gevoel hebben.
Hij kraakt nergens haokan af verder dus om nou zo verontwaardigd te reageren begrijp ik niet echt.
Waar is de deal van 7,50 voor 40 extreme shockings in Roosendaal gebleven als ik vragen mag?
Op..........
Jo, er staat o.a. dat jullie ruimte gaan maken voor de nieuwe collectie. Wanneer is het plan dat deze online gaat komen?
Komen deze week misschien nog wel wat mooie spullen bij, moet nog wat onderhandelen over de inkoopprijs
WWW.HAOKANVUURWERK.NL
De sale gaat gewoon door en prijzen blijven voorlopig tot na de zomer ongewijzigd.
De weekaanbiedingen heb ik nu uitgezet omdat de prijzen die er nu staan echt voor ons de bodemprijzen zijn.
Komen deze week misschien nog wel wat mooie spullen bij, moet nog wat onderhandelen over de inkoopprijs
WWW.HAOKANVUURWERK.NL
Voor 4 tientjes toch maar even een Triple Trouble meegepakt, echt geen geld voor die box.
Ik had er elders 60 euro voor betaald en dan is het nog een regelrechte topper! Wat een stuntaanbiedingen weer, klasse hoor!![]()
Ik had er elders 60 euro voor betaald en dan is het nog een regelrechte topper! Wat een stuntaanbiedingen weer, klasse hoor!![]()