[Freakactie 2018] Mega Uitverkoop 2018 - Haokan Fireworks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Webshop is per winkel nu juist gevuld.
Ik denk dat er weer genoeg mooie producten instaan.
Bij elkaar toch weer zo'n 19.000 kg op voorraad.
De afhaalschema's zijn net als vorig jaar weer wat meer gespreid zodat
we de drukte bij het afhalen goed kunnen spreiden
Wel een opmerking koop alleen spullen op de locatie waar je het ook op gaat halen.
Heb expres nog geen nieuwsbrief de deur uitgedaan zodat eerst zoveel mogelijk vuurwerkliefhebbers van het forum kunnen shoppen.
Dus vanaf aankomende vrijdag 19.00 uur gaat de mega uitverkoop van start.
veel plezier met het inkopen.
WWW.HAOKANVUURWERK.NL

Heb expres nog geen nieuwsbrief de deur uitgedaan zodat eerst zoveel mogelijk vuurwerkliefhebbers van het forum kunnen shoppen.

Kijk es, forumleden gaan voor! We wachten weer in spanning af wat er vrijdagavond gaat komen en succes met het in de lucht houden van de website! :D

Wel een opmerking koop alleen spullen op de locatie waar je het ook op gaat halen.
WWW.HAOKANVUURWERK.NL

Nice!

De producten die nu al op de site staan, zonder prijs natuurlijk, zijn dat wel de producten die vanaf vrijdag verkrijgbaar zijn of wordt de site opnieuw gevuld?

Ben erg benieuwd naar de prijzen.
Heb wel een paar vragen over de mededeling bij de singleshots:
er is zover ik weet alleen een voorstel binnen het BPN dat singleshots uit de handel worden gehaald (niet verboden dus) en als dit voorstel wordt aangenomen dan mogen de restvoorraden nog verkocht worden. En ik neem aan dat de shocks op de site restvoorraden zijn.
Dus: heb ik iets gemist, en is het uit de handel nemen al overgeslagen naar een verbod?
Als ze uit de handel worden gehaald mag de bestaande voorraad nog verkocht worden?

WWW.HAOKANVUURWERK.NL

klopt het dat het youtube kanaal producten bevat die niet in de winkel staan?

Een aantal dagen geleden stond de It's Mine en Chry 2.0 op de site. Die zijn dus uitverkocht voordat de verkoop is begonnen?

Een aantal dagen geleden stond de It's Mine en Chry 2.0 op de site. Die zijn dus uitverkocht voordat de verkoop is begonnen?

Niet uitverkocht, ze hebben ze gewoon niet. Ik geloof dat alle producten die ooit in de webshop hebben gestaan de afgelopen jaren er in stonden vorige week. Nu is de webshop wel juist gevuld.

Site is weer erg goed gevuld en staan echt topproducten tussen. Ik ben erg benieuwd naar de prijzen en ga morgen om 19:00 uur zeker even een kijkje nemen op de site. Alvast een goede verkoop gewenst.

Even gekeken en ik snap wat je bedoeld. Zal vast wel een reden hebben.

Ik zie de verschillen niet zo goed. Alleen bij de boxen zie ik 2 minder, maar bijvoorbeeld compound, fluit/knal en waaiercakes zijn gelijk.

Of hebben jullie interesse in anders zaken, dat kan :)

Ik zie de verschillen niet zo goed. Alleen bij de boxen zie ik 2 minder, maar bijvoorbeeld compound, fluit/knal en waaiercakes zijn gelijk.

Helaas geen venom en buurtassortiment in pijnacker.:shocked:

Mooi gevulde site veel boxen kijken of ik er weer tussen kan komen vrijdag :rolleyes:

Het cijfer van de aantallen klopt niet, als je de producten telt staan er in Pijnacker 16 cakeboxen minder op etc. Dus ik zie de verschillen wel degelijk !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan