Rumble in the Jungle 144’s [Uitloop 2019]

Ben het met je eens. Heb deze vorig jaar boven de transbomber verkozen omdat ik hem sierlijker vond door de kleurencombi. Het was mooi om te merken dat eigenlijk niemand verwachtte dat hij zo zou escaleren. Aan de overkant werd ook flink gestookt en daar stonden ze net zo hard mee te juichen en meer, meer, meer te roepen :D Maar goed, dit jaar staan zowel deze als de transbomber in de straat. Ben benieuwd welke meer WOW-factor gaat geven :cool:
Heb ze ook allebei dus ga het ook zeker even in de gaten houden. En m'n publiek is nog maagdelijk (zijn standaard consumenten vuurwerk gewend) dus het zal een eerlijke beoordeling worden.

Vuurwerkmania heeft vorig jaar prachtige boxen toegevoegd aan het assortiment, vorig jaar was er een boxen deal meegepakt, waaronder deze ook inzat en was onder de indruk.

Het zou me niks verbazen dat ook deze een tandje is terug geschroefd, net als de Transbomber. Maar goed, ik denk dat deze box het meer kan hebben omdat deze wat sierlijker is.

Dat bedoel ik, van 2016 weet je dat hij goed is, 2017 is nog maar afwachten of hij net zo goed is. Zal een verassing worden.

volgens mij was deze afgelopen jaar niet z'n hardloper bij de gewone consument en wat ik van vuurwerkmania begreep was deze nog genoeg op voorraad maar of dat beteken dat ze deze dit jaar niet hebben laten maken weet ik niet

Dat bedoel ik, van 2016 weet je dat hij goed is, 2017 is nog maar afwachten of hij net zo goed is. Zal een verassing worden.
Een verassing is niet zeker hoor, ik weet niet of die 2017 cakes in de fik vliegen. :D
Een verrassing wordt het wel of de box net zo goed is als in 2016. Mits er 2017 geleverd wordt natuurlijk.

Bij verassen vermeldt Van Dale (2005): "in as doen overgaan, (...) (chemie) verbranden tot zuivere as overblijft, die bij voortgezet gloeien geen gewichtsverlies meer ondergaat (...); (in ’t bijzonder) (met betrekking tot een lijk) verbranden, cremeren".

Laatst bewerkt:
Nog een filmpje van verleden jaar, in het begin te zien, tezamen met 2x Salute Box.
Het slotsalvo gaat wat te snel af, bij de laatste cake gaat de Voltfather al helemaal los, maar verder zie je hem prima.

Een verassing is niet zeker hoor, ik weet niet of die 2017 cakes in de fik vliegen. :D
Een verrassing wordt het wel of de box net zo goed is als in 2016. Mits er 2017 geleverd wordt natuurlijk.

Bij verassen vermeldt Van Dale (2005): "in as doen overgaan, (...) (chemie) verbranden tot zuivere as overblijft, die bij voortgezet gloeien geen gewichtsverlies meer ondergaat (...); (in ’t bijzonder) (met betrekking tot een lijk) verbranden, cremeren".

Ik lig in een deuk man :)

Back
Bovenaan