[Freakactie 2018] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wacht al af sinds 26 september... Best wel lang toch? Ik snap het eerlijk gezegd ook niet. Kom hier al jaren en tot nu toe altijd goed contact gehad met Ramon.

We zijn momenteel druk bezig om te zorgen dat Vuurwerklandfreaks.nl met bijbehorende freakactie op 1 november weer live kan gaan. Om de 'uitverkoopactie' knallend af te sluiten zullen we komend weekend nog wat spectaculaire weekenddeals online knallen! :)

Onze mailbox proberen we elke dag bijgewerkt te hebben, mocht je nog op een reactie wachten adviseer ik om het emailadres na te kijken en de email eventueel nogmaals naar ons door te sturen, ons mailadres is info(@)vuurwerklandbestel.nl

Bij verdere vragen hoor ik het graag! :)

We zijn momenteel druk bezig om te zorgen dat Vuurwerklandfreaks.nl met bijbehorende freakactie op 1 november weer live kan gaan. Om de 'uitverkoopactie' knallend af te sluiten zullen we komend weekend nog wat spectaculaire weekenddeals online knallen! :)

Onze mailbox proberen we elke dag bijgewerkt te hebben, mocht je nog op een reactie wachten adviseer ik om het emailadres na te kijken en de email eventueel nogmaals naar ons door te sturen, ons mailadres is info(@)vuurwerklandbestel.nl

Bij verdere vragen hoor ik het graag! :)

You got mail... :wink:

Vuurwerkland Steenbergen..
Kan ik beter wachten met de winkelacties van dit weekend of de freakacties vanaf 1 nov?

Kan ik beter wachten met de winkelacties van dit weekend of de freakacties vanaf 1 nov?

Ik zou eerlijk gezegd lekker wachten tot volgende week! Tegenwoordig hebben (zeker ook de winkels die al vele jaren aan freakacties doen) laat in het jaar nog geweldige prijzen!

ik zou zeker niet (met alle respect) veel budget aan de huidige restanten spenderen! Assortiment is toch altijd weer zeer breed en dikke prima in Steenbergen! :wink:

Is er een kans , dat jullie ook DUMDUM gaan verkopen ??
(merk klasek)

Zijn we nog mee bezig! 1 november maken we onze nieuwe collectie bekend.

Er staan nu ook zeker nog prachtige producten en aanbiedingen online Thomas, vanaf 1 november worden dit er echter nog veel meer op www.vuurwerklandfreaks.nl :)

Gaan jullie nog meer producten dan de (mysterybox) verkopen van pangu?

Ben zeer benieuwd

Yes! We hebben diverse Pangu producten opgenomen in onze vaste collectie.

Hoe zit het met de afhaaltijden als je via de website besteld van vuurwerklandfreaks? Exact zelfde afhaaltijden of is dit ook voor het gewone publiek?

Hoe zit het met de afhaaltijden als je via de website besteld van vuurwerklandfreaks? Exact zelfde afhaaltijden of is dit ook voor het gewone publiek?

Freaksite orders is ook altijd 12 uur of 's ochtends als ik mij niet vergis. Afgelopen jaren altijd meerdere orders op hetzelfde moment afgehaald dus dat lijkt me geen probleem.

Freaksite orders is ook altijd 12 uur of 's ochtends als ik mij niet vergis. Afgelopen jaren altijd meerdere orders op hetzelfde moment afgehaald dus dat lijkt me geen probleem.

Hmm ik moet mijn eerste order nog plaatsen maar ben rond 07:30 in Roosendaal, voor mij is het meer dan een uur rijden dus vandaar :-).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan