RafQue
VWC lid
Redelijk stil hierzo.
Ze reageren ook al niet op mail (3x!) en pm...
Slecht hoor.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Redelijk stil hierzo.
Ze reageren ook al niet op mail (3x!) en pm...
Slecht hoor.![]()
We zijn momenteel druk bezig om te zorgen dat Vuurwerklandfreaks.nl met bijbehorende freakactie op 1 november weer live kan gaan. Om de 'uitverkoopactie' knallend af te sluiten zullen we komend weekend nog wat spectaculaire weekenddeals online knallen!
Onze mailbox proberen we elke dag bijgewerkt te hebben, mocht je nog op een reactie wachten adviseer ik om het emailadres na te kijken en de email eventueel nogmaals naar ons door te sturen, ons mailadres is info(@)vuurwerklandbestel.nl
Bij verdere vragen hoor ik het graag!![]()
Vuurwerkland Steenbergen..
Kan ik beter wachten met de winkelacties van dit weekend of de freakacties vanaf 1 nov?
Is er een kans , dat jullie ook DUMDUM gaan verkopen ??
(merk klasek)
Vuurwerkland Steenbergen..
Kan ik beter wachten met de winkelacties van dit weekend of de freakacties vanaf 1 nov?
Gaan jullie nog meer producten dan de (mysterybox) verkopen van pangu?
Ben zeer benieuwd
Hoe zit het met de afhaaltijden als je via de website besteld van vuurwerklandfreaks? Exact zelfde afhaaltijden of is dit ook voor het gewone publiek?
Freaksite orders is ook altijd 12 uur of 's ochtends als ik mij niet vergis. Afgelopen jaren altijd meerdere orders op hetzelfde moment afgehaald dus dat lijkt me geen probleem.
Hoe zit het met de afhaaltijden als je via de website besteld van vuurwerklandfreaks? Exact zelfde afhaaltijden of is dit ook voor het gewone publiek?
Wanneer komen de weekenddeals online?