[Freakactie 2018] Freaks Orthen

• Topic starter Topic starter 3xh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo! Gisteren ook maar weer wat besteld:
1x Transbomber (uiteraard!)
1x Mayhem
1x Jackhammer

Heel benieuwd naar die laatste 2! Wilde heel graag de rambam2.0 erbij maar helaas net uitverkocht. Maandag was hij nog beschikbaar... Komt die nog?!!

Hoe groot is de kans dat de brasillian box en de rambam2.0 nog in deze actie terug komen ?
Iemand nog aanraders ? ( hoeven overigens geen boxen te zijn )

Hoe groot is de kans dat de brasillian box en de rambam2.0 nog in deze actie terug komen ?
Iemand nog aanraders ? ( hoeven overigens geen boxen te zijn )

Brasillian box zal dit jaar wel terug komen als er meer bekend is wat pangu kan uitleveren..rambam 2.0 zal denk ik wel uitverkocht zijn maar hiervoor kan je ze het best mailen (reageren heel snel). En anders wachten tot de Rambam 3.0 op de site komt:)

Weet iemand toevallig of je ook een gratis box krijgt als je nog een bestelling plaatst? Het begint toch weer te kriebelen haha!

Ik kan wel onder iemand anders z'n naam bestellen maja..

Weet iemand toevallig of je ook een gratis box krijgt als je nog een bestelling plaatst? Het begint toch weer te kriebelen haha!

Ik kan wel onder iemand anders z'n naam bestellen maja..

Het volgende staat op de site onder het kopje Boxen:
"Extra boxen actie:
Bij aanschaf van 3 boxen of meer welke op deze pagina staan , ontvangt iedereen ook in 2018 weer een GRATIS box. Welke , wat en hoe volgt in de loop van 2018."

Dus ook als je verspreid over meerdere bestellingen 3 boxen of meer besteld van de pagina met daarop alle cakeboxen van Freaks Orthen dan krijg je een gratis cakebox.

Het volgende staat op de site onder het kopje Boxen:
"Extra boxen actie:
Bij aanschaf van 3 boxen of meer welke op deze pagina staan , ontvangt iedereen ook in 2018 weer een GRATIS box. Welke , wat en hoe volgt in de loop van 2018."

Dus ook als je verspreid over meerdere bestellingen 3 boxen of meer besteld van de pagina met daarop alle cakeboxen van Freaks Orthen dan krijg je een gratis cakebox.

Dat had ik idd gelezen! Tnx;)
Maar.. in de eerste post staat dit:
Ook dit jaar hebben wij de actie 3 cakeboxen (of meer) halen 1 Cakebox gratis
(welke cakebox houden we nog als verrassing!)
Cake/show en compound boxen doen mee met de actie.
En uiteraard 1 gratis cakebox per klant!
We zullen u uiteraard niet teleurstellen, zoals u van ons gewend bent.

Vandaar mijn vraag! Maar als ik mijn vriendin de naam moet gebruiken is dat geen probleem natuurlijk maar of die mee gaat ophalen... Denk het niet haha

Vandaar mijn vraag! Maar als ik mijn vriendin de naam moet gebruiken is dat geen probleem natuurlijk maar of die mee gaat ophalen... Denk het niet haha

Begrijp het niet helemaal...?
Er staat duidelijk: " En uiteraard 1 gratis cakebox per klant! "

En ik neem aan dat alleen mensen die zelf op gaan halen een gratis cake box krijgen. Dat lijkt me vrij logisch.

Laatst bewerkt:
Begrijp het niet helemaal...?
Er staat duidelijk: En uiteraard 1 gratis cakebox per klant!
Hoezo dan "Vandaar mijn vraag!"....?

En je "moet" de naam van je vriendin helemaal niet gebruiken....?

En ik neem aan dat alleen mensen die zelf op gaan halen een gratis cake box krijgen. Dat lijkt me vrij logisch.
Maar bij poging tot misbruik, neem ik ook aan dat ze helemaal geen extra cakebox geven... Denk het wel haha

Oké laat ik het anders stellen, zonder dat er met scheve ogen gekeken wordt.. ik bestel en regel voor het gezelschap van de avond, dus een poging tot misbruik zou ik het niet noemen maar mooi meegenomen.

Ik stel de vraag omdat de info verschillend is dus om meteen zo uit de hoek te komen is naar mijn idee niet nodig maar bedankt voor je antwoord.

Oké laat ik het anders stellen, zonder dat er met scheve ogen gekeken wordt.. ik bestel en regel voor het gezelschap van de avond, dus een poging tot misbruik zou ik het niet noemen maar mooi meegenomen.

Ik stel de vraag omdat de info verschillend is dus om meteen zo uit de hoek te komen is naar mijn idee niet nodig maar bedankt voor je antwoord.

Dan zijn het dus 2 personen die bestellen, alleen jij regelt het. Dus onder 2 namen, dan krijg je toch ook gewoon 2 cakeboxen. Dan moet je ze wel samen ophalen natuurlijk, anders is het een mooi verhaal om zelf 2 gratis cakeboxen te krijgen.

Dan zijn het dus 2 personen die bestellen, alleen jij regelt het. Dus onder 2 namen, dan krijg je toch ook gewoon 2 cakeboxen. Dan moet je ze wel samen ophalen natuurlijk, anders is het een mooi verhaal om zelf 2 gratis cakeboxen te krijgen.

Dat gaat goedkomen! Bedankt

Oke, als je het zo zegt is het een ander verhaal. En als het dan meerdere personen zijn die bestellen en ook zelf komen ophalen, dat is geen enkel probleem natuurlijk.

Maar hoe je het eerst bracht, klonk het toch echt anders. Mijn misschien iets pittiger reactie, ligt hem dan in dat een mooie actie zo misschien wel gaat verdwijnen als er regelmatig misbruik van wordt gemaakt.

Ken weinig andere winkels die zulke lage prijzen hanteren en dan zo'n actie hebben, met een echt een mooie cakebox gratis erbij.

Laatst bewerkt:
Ik heb vorig jaar op 07-08-2017 de volgende mail naar Orthen gestuurd:

Pirke schreef op 2017-08-07 09:51:

> Ik lees op de site een mooi nieuwtje.
> Bij bestelling van 3 boxen of meer krijg je nieuwe fast & furiousbox
> cadeau.
> Geldt dit ook voor al bestaande bestellingen? Ik heb namelijk een
> tijdje geleden al 4 boxen besteld.

Dus ik gok rond die periode pas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back