piper_oo-kiw
VWC lid
Crashbox, Junk en Rocket Boom pijlen waren het voor mij.
Rocket boom kan ik nog steeds bestellen,, de andere 2 inderdaad niet meer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Crashbox, Junk en Rocket Boom pijlen waren het voor mij.
Heren,
Op dit moment verkopen we enkel voorraden die we fysiek hebben liggen, uitzondering is de Breda Finest.
In de komende dagen vullen we nog een aantal producten aan met oude batches en nieuwe batches (2018). Indien we een 2018 versie verkopen staat dat ook achter het product beschreven. Jullie kunnen de bekende items zoals de Transbomber, Jackhammer, Solar Storm e.d. dus nog zeker verwachten.
Wij vinden dat we leuke prijzen hanteren en een toffe openingsactie aanbieden. Dat sommige producten al snel uitverkocht raken is te verklaren omdat het restanten van het afgelopen jaar zijn. Om iedereen een even grote kans te bieden, worden producten in winkelmandjes niet vastgehouden. Hier hebben we nog nooit vragen over gehad, maar achteraf gezien kan dit een goede toevoeging/instelling voor het komende jaar zijn. Mochten jullie nog meer feedback of complimenten hebben, dan horen we ze graag!
hop brasil box score
hop brasil box score
1e bestelling is al een feit! Iets over 20.00 al besteld haha. Even kijken of de Brasilian box er al opstaat en dan bestel ik die ook gelijk. Jammer dat je niet kan staffelen voor die Breda´s Finest, ik had snel een bestelling geplaatst omdat ik bang was dat dingen snel uit waren verkocht en dat ik precies wat ik dus nu ook in dit topic lees haha.
1e bestelling is al een feit! Iets over 20.00 al besteld haha. Even kijken of de Brasilian box er al opstaat en dan bestel ik die ook gelijk. Jammer dat je niet kan staffelen voor die Breda´s Finest, ik had snel een bestelling geplaatst omdat ik bang was dat dingen snel uit waren verkocht en dat ik precies wat ik dus nu ook in dit topic lees haha.
Dat was ook mijn zorg, waarbij eerste keer inloggen heeeeeeeeeeel lang duurder en niet goed ging waarbij ik dacht dat mijn winkelmandje leeg was! Daarna nog een keer ingelogd en was het mandje beschikbaar met alle geselecteerde producten. Heb echt een paar toppers kunnen bestellen, nu maar even pas op de plaats.
Het is 11 januari en iedereen zit hier al met kruitstress hahaha