[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik baal wel... had 2 boxen meer willen hebben.. maar vanwege het niet reserveren in winkelmandje helaas niet gelukt. Volgend jaar idd eerst de parels afrekenen en daarna pas rustig shoppen

Heren,

Op dit moment verkopen we enkel voorraden die we fysiek hebben liggen, uitzondering is de Breda Finest.

In de komende dagen vullen we nog een aantal producten aan met oude batches en nieuwe batches (2018). Indien we een 2018 versie verkopen staat dat ook achter het product beschreven. Jullie kunnen de bekende items zoals de Transbomber, Jackhammer, Solar Storm e.d. dus nog zeker verwachten.

Wij vinden dat we leuke prijzen hanteren en een toffe openingsactie aanbieden. Dat sommige producten al snel uitverkocht raken is te verklaren omdat het restanten van het afgelopen jaar zijn. Om iedereen een even grote kans te bieden, worden producten in winkelmandjes niet vastgehouden. Hier hebben we nog nooit vragen over gehad, maar achteraf gezien kan dit een goede toevoeging/instelling voor het komende jaar zijn. Mochten jullie nog meer feedback of complimenten hebben, dan horen we ze graag!

Top openingsactie hoor. Heb toch een aantal producten die op mijn wishlist stonden kunnen bestellen. Crashbox en Junk zijn iig in de pocket. Daarnaast Breda’s finest wederom besteld, ik hoop dat deze net zo spectaculair blijft als vorig jaar! Nu nog even geduld hebben voor de Transbomber.

Complimenten voor de mooie acties. Het niet vasthouden van het winkelmandje is enkel een keuze, dat is geen probleem! Alleen als ik dit geweten had, dan zat ik niet zo te lummelen in de webshop. Misschien is een lijst met spelregels een mooie toevoeging aan deze fantastische actie. Dan is duidelijk dat je gewoon heel snel moet zijn;)
Heren,

Op dit moment verkopen we enkel voorraden die we fysiek hebben liggen, uitzondering is de Breda Finest.

In de komende dagen vullen we nog een aantal producten aan met oude batches en nieuwe batches (2018). Indien we een 2018 versie verkopen staat dat ook achter het product beschreven. Jullie kunnen de bekende items zoals de Transbomber, Jackhammer, Solar Storm e.d. dus nog zeker verwachten.

Wij vinden dat we leuke prijzen hanteren en een toffe openingsactie aanbieden. Dat sommige producten al snel uitverkocht raken is te verklaren omdat het restanten van het afgelopen jaar zijn. Om iedereen een even grote kans te bieden, worden producten in winkelmandjes niet vastgehouden. Hier hebben we nog nooit vragen over gehad, maar achteraf gezien kan dit een goede toevoeging/instelling voor het komende jaar zijn. Mochten jullie nog meer feedback of complimenten hebben, dan horen we ze graag!

Super aanbiedingen!
Hier de schade:
-1x Montreal (vulcan)
-1x Breda`s Finest (pangu)
-1x Sydney (foutje) word vervangen door the garden party 1 (pangu)
-10x The junk :kerst:

Mooie bestelling geplaatst, helaas wordt het niet vastgehouden in winkelmand dus meerdere productenniet kunnen bestellen. Heb uur geleden mail gestuurd maar geen antwoord

Serenity
red maroon
winternight
snowstorm
fairytail
breda s finest
4 yellow river
4 splitting stars
5 cruelty
stormchaser

Heb mezelf een cruelty door de neus geboord zie ik nu... Om de hardlopers niet te missen bestelling gesplitst... Ach ja, ik ben alsnog tevreden en gravity is gewoon 45 schots? Dat staat er wel bij dus die moet het dan ook zijn en niet de 35 schots ...

1e bestelling is al een feit! Iets over 20.00 al besteld haha. Even kijken of de Brasilian box er al opstaat en dan bestel ik die ook gelijk. Jammer dat je niet kan staffelen voor die Breda´s Finest, ik had snel een bestelling geplaatst omdat ik bang was dat dingen snel uit waren verkocht en dat is precies wat ik dus nu ook in dit topic lees haha.

1e bestelling is al een feit! Iets over 20.00 al besteld haha. Even kijken of de Brasilian box er al opstaat en dan bestel ik die ook gelijk. Jammer dat je niet kan staffelen voor die Breda´s Finest, ik had snel een bestelling geplaatst omdat ik bang was dat dingen snel uit waren verkocht en dat ik precies wat ik dus nu ook in dit topic lees haha.

Het ene na het andere wat ik aanklikte was weg voordat ik mijn winkelwagentje af kon maken. Maargoed ben tevree

1e bestelling is al een feit! Iets over 20.00 al besteld haha. Even kijken of de Brasilian box er al opstaat en dan bestel ik die ook gelijk. Jammer dat je niet kan staffelen voor die Breda´s Finest, ik had snel een bestelling geplaatst omdat ik bang was dat dingen snel uit waren verkocht en dat ik precies wat ik dus nu ook in dit topic lees haha.

Dat was ook mijn zorg, waarbij eerste keer inloggen heeeeeeeeeeel lang duurder en niet goed ging waarbij ik dacht dat mijn winkelmandje leeg was! Daarna nog een keer ingelogd en was het mandje beschikbaar met alle geselecteerde producten. Heb echt een paar toppers kunnen bestellen, nu maar even pas op de plaats.
Het is 11 januari en iedereen zit hier al met kruitstress hahaha

Dat was ook mijn zorg, waarbij eerste keer inloggen heeeeeeeeeeel lang duurder en niet goed ging waarbij ik dacht dat mijn winkelmandje leeg was! Daarna nog een keer ingelogd en was het mandje beschikbaar met alle geselecteerde producten. Heb echt een paar toppers kunnen bestellen, nu maar even pas op de plaats.
Het is 11 januari en iedereen zit hier al met kruitstress hahaha

Zoiets had ik ook. Bij betalen brak die af en waren 3 items ineens uitverkocht. De rest betaald en na 10 min weer eens wat gemiste producten aangeklikt. Zo toch nog timemachine en crash box kunnen pakken. Ik ben blij :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan