[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
T/m woensdag 15% korting op DumBum met kortingscode dumbum15

Bron: Facebook

Klinkt interessant, maar iemand een idee of je een bestelling van de reguliere website kunt combineren met de bestellingen van de freaksite. In die zin, dat ik geen zin heb om hier nog eens speciaal voor naar Breda te rijden, maar zou ze 28 dec 's nachts wel mee willen pikken.

Vraag staat al een tijdje uit bij Rolf en Luuk, maar vooralsnog geen antwoord.

Zit met hetzelfde, heb alleen al wel besteld. Dumbum knalcake voor 11 euro kon ik niet laten gaan :D. Staat in de voorwaarden dat het tijdsblok van de 1e bestelling leidend is dus ga er vanuit dat alles dan klaar staat. Want de tijdsblokken verschillen nog al van elkaar en woon niet echt om de hoek.

Zit met hetzelfde, heb alleen al wel besteld. Dumbum knalcake voor 11 euro kon ik niet laten gaan :D. Staat in de voorwaarden dat het tijdsblok van de 1e bestelling leidend is dus ga er vanuit dat alles dan klaar staat. Want de tijdsblokken verschillen nog al van elkaar en woon niet echt om de hoek.

Inmiddels duidelijkheid: het schijnt mogelijk te zijn om een bestelling van de reguliere website aan eerdere bestelling(en) van de freaksite te koppelen (qua afhaalmoment). Kwestie van na je bestelling een mailtje sturen (bron: BredaVuurwerk)

Zat ook te twijfelen om nog bij te bestellen. Maar het is dus enkel even mailen om je eerdere bestelling aan je freakbestelling te koppelen :D.

er moet toch even iets van mijn hart , ik heb in de outlet (januari) al een bestelling geplaatst ik verwacht dan eigenlijk wel een beetje als je zo vroeg in het jaar al bestelt dat je dan er toch wel vanuit mag gaan dat de 2017 batch krijgt , ik begon hier steeds meer twijfel over te krijgen dus contact gezocht , er werd HEEL erg netjes snel op gereageerd , maar helaas kreeg ik te horen dat ik gewoon de batch 2018 krijg .
dan vraag ik me af wat is het nut dan om zo vroeg in het jaar te bestellen als de prijs in januari het zelfde is als in oktober

verder ECHT EEN PRACHTIGE DEALER hoor , perfecte service , lekker vlotte afhaal , mooie actie's .
wil jullie niet afkraken maar moest er even uit

Maar wat als de 2017 batch op is? En er alleen maar 2018 batch te verkrijgen is?

Als iemand op zn site erbij heb staan batch 2017 dan mag je toch verwachten dat je die krijgt en als het op is moet je 2017 weg halen. Als ik weet dat 2017 goed is en 2018 k*t dan bestel je met een goede reden 2017 als je dat vermeld ziet en wil je niet thuis komen met 2018. Staat er niks bij ja dan is het gewoon de vraag wat krijg je en dan is er geen reden om er wat van te zeggen ��

Ik ga er ook van uit dat ik een oudere batch krijg die mooi een jaartje heeft mogen drogen. Is dit niet het geval dan is dat meteen de laatste keer outlet geweest. Heb je wel duidelijk gezegd outlet en niet freaks website?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan