[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probeer al een aantal weken een bestelling af te handelen via de mail, maar inderdaad totaal geen reactie meer?
Ik moet alleen nog betaalgegevens weten haha, beetje appart dus.

Vermoed dat ze momenteel gewoon erg druk zijn met halloween, aangezien dit naast vuurwerk ook een feestwinkel is. :)

Er wordt weer niet of nauwelijks gereageerd inderdaad :frusty:

En waarom staat The Ultimate onder Broekhoff, die is toch van VWT?

We hadden het even ontzettend druk met de voorbereidingen voor de reguliere verkoop, Halloween, Oktoberfest en onze overige werkzaamheden. Maar als het goed is hebben we alle PM's, mails, appjes, faxberichten en telegrammen bijgewerkt! ;)

Oja, deze week presenteren we datum van de freakmiddag en komen we met nieuwe acties!

Van eurostar of van Klasek, kan mij niet voorstellen dat je de eurostar producten top vind. Ik vond ze tenminste behoorlijk tegenvallen afgelopen jaar.

Nee van Eurostar, heb ze zelf niet gehad maar ik vind ze op film top overkomen. Waardoor vond je ze tegenvallen dan?

Nee van Eurostar, heb ze zelf niet gehad maar ik vind ze op film top overkomen. Waardoor vond je ze tegenvallen dan?

Ik vond slechts twee producten redelijk tot goed overkomen. De Burning Vulcano en de Hades. De effecten vond ik daar in zeer goed en strak uitgewerkt en ze hadden een goede spreiding in de lucht en bleven vol. Daar tegen over stond het best wel lage tempo.
Al de andere cakes konden mij niet bekoren, de effecten waren niet speciaal, tempo traag en gaven bij mij niet de wow factor.

Halloween aanbiedingen tot en met 31 oktober

All Nightmare Long voor €59,95
Ghost House voor €12
Super Screamer voor €3,49
Monster Ride (VuurwerkMania) voor €4,50
Venom Box voor €15
Bloody Red voor €13,50
Cruel Canon voor €9,75
Hypnotica Wheel voor €8,50

PS : De Breda's Finest gaat vanaf maandag in prijs omhoog, profiteer dus nog even van de actieprijs.

Laatst bewerkt:
Halloween aanbiedingen tot en met 31 oktober

All Nightmare Long voor €59,95
Ghost House voor €12
Super Screamer voor €3,49
Monster Ride (VuurwerkMania) voor €4,50
Venom Box voor €15
Bloody Red voor €13,50
Cruel Canon voor €9,75
Hypnotica Wheel voor €8,50

PS : De Breda's Finest gaat vanaf maandag in prijs omhoog, profiteer dus nog even van de actieprijs.

hehe... wel toepasselijk als die namen!

Ook morgen maar voor gaas...
gisteren nog wat klein spul besteld en gelukkig de monster ride overgeslagen dus nu nog ff bijbestellen met een all nightmare long :)

Met name die All Nightmare Long staat inderdaad ongelooflijk laag! Is rond de 155 shots dacht ik?
Klasse heren, zie jullie over een kleine 2 maanden weer! :D

Eigenlijk ff geen budget voor , toch ff 2x monsterride en 2 x venom box meegepikt. 39 eurie voor 4 topcakes!!! Top actie !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan