[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prachtige foto's. De bunkers zijn al flink gevuld zeg! Met veel bekende toppers, zie zelfs nog een aantal Salute Cakes 2 staan.

Prachtige foto's!!
En ik zag gister bij jullie een aantal producten staan voor een hele mooie prijs!!
Uiteraard heb ik daar gebruik van gemaakt!
Was dit een tijdelijke stille aanbieding of was het een foutje?
Zie dat de prijzen nu weer omhoog zijn namelijk.

Prachtige foto's!!
En ik zag gister bij jullie een aantal producten staan voor een hele mooie prijs!!
Uiteraard heb ik daar gebruik van gemaakt!
Was dit een tijdelijke stille aanbieding of was het een foutje?
Zie dat de prijzen nu weer omhoog zijn namelijk.

Ja dat zag ik ook staan.
Had de pech dat ik naar de stad moest.
:bonk:

Heerlijke foto's hoor, bedankt voor het delen.
Gelukkig zien we zulke foto's steeds meer verschijnen.

Voor de liefhebbers heb ik in Groningen, Haulerwijk en Vierhuizen een aantal nieuwe cafferata artikelen toegevoegd :)

Ik ga nu beginnen met de artikelen van Wolff! :wink:

We hebben in Groningen, Haulerwijk en Vierhuizen een nieuwe weekactie toegevoegd! :D

Deze geldt tot 28 oktober 00.00! :)

page_actie.png

De enige mooie cake die erbij is gekomen in Groningen is de Spinning to white blink.
Maar die lijkt niet zo hoog te gaan.
Dus durf die niet af te steken in de straat.

Oke thanks. Maar blijf het toch irritant vinden dat vuurwerk kopen. Je weet gewoon niet wat je koopt met veel dingen. Dan is het weer dit dan weer dat. Bedoel nu bij die van de aanbieding ook weer... eerste film is met salvo's. Productie uiteindelijk zonder salvo's. Nu is het nieuwe filmpje weer met salvo's.Met die Fast1 van Evo idem. 2016 is bagger en 2017 is pertect(heel ander effect.)

*Niets negatiefs naar jou/jullie hoor N12,jullie kunnen daar ook niets aan doen.*

Maar blijft vervelend :bonk:

zou wel al genoemd zijn maar kan het niet terug vinden. Er is ook zoveel activiteit in dit topic. tot wanneer zijn de freaksites online?

Ik wil nog een bestelling plaatsen bij Haulerwijk, alleen kan ik de afhaaltijd van 28 december 06:00-07:00 niet meer aanvinken. mijn vorige bestellingen zijn ook besteld met die afhaaltijd. wat te doen nu ?

het kan ook zijn dat ik de bestelling door de war haal met de bestelling van Vierhuizen. In dat geval staat de tijd van 07:00-08:00 niet meer open bij Haulerwijk. volgens mij staat mijn bestelling gewoon van 06:00-07:00 in Haulerwijk, beetje onhandig dat dit ook niet op het afhaalformulier staat.

Ik wil nog een bestelling plaatsen bij Haulerwijk, alleen kan ik de afhaaltijd van 28 december 06:00-07:00 niet meer aanvinken. mijn vorige bestellingen zijn ook besteld met die afhaaltijd. wat te doen nu ?

het kan ook zijn dat ik de bestelling door de war haal met de bestelling van Vierhuizen. In dat geval staat de tijd van 07:00-08:00 niet meer open bij Haulerwijk. volgens mij staat mijn bestelling gewoon van 06:00-07:00 in Haulerwijk, beetje onhandig dat dit ook niet op het afhaalformulier staat.

Ik heb even gekeken maar bij mij staat 6:00-7:00 gewoon open in Haulerwijk.

In Vierhuizen is afhaalblok 8:00-9:00 ivm bereiken van het maximaal aantal orders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan