[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
De aankomende dagen ben ik bezig met het assortiment in de webshops van Haulerwijk en Vierhuizen.
Wat houdt dit in? Dat sommige producten die nu alleen in de ene webshop te verkrijgen is binnenkort ook in de andere te verkrijgen zijn! :)

Ik ben vanmorgen begonnen met Pangu, Vierhuizen heeft een aantal producten erbij gekregen in het assortiment! :)

Neeeee, geen acties meer. :D oh, wacht misschien kan ik beter niet meer in dit topic kijken haha. :rolleyes: :p

Anders wat, komen die Evolution Shape Shifters ook nog als niet karton? Of komen die aan het eind van het jaar in de losse verkoop?

Komt er ook gelijk een nieuwe week actie in vierhuizen?:cool:

Jazeker! Hier gaan we morgen mee bezig! :D

Neeeee, geen acties meer. :D oh, wacht misschien kan ik beter niet meer in dit topic kijken haha. :rolleyes: :p

Anders wat, komen die Evolution Shape Shifters ook nog als niet karton? Of komen die aan het eind van het jaar in de losse verkoop?

Er is momenteel nog 1 karton op voorraad, zoals het nu lijkt komt de Shape Shifter niet los te koop in Vierhuizen! :wink:

Het tijdvak 28 december 8.00-9.00 in Vierhuizen begint vol te lopen! We hebben het aantal orders al een keer opgehoogd maar om de doorstroom goed te houden gaat hij bij het bereiken van het maximaal gestelde aantal orders dicht!

De tijdvakken 6.00-7.00 en 7.00-8.00 heeft nog genoeg ruimte voor orders! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan