Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Komen er in Vierhuizen ook nog extra acties? Want dit soort aanbiedingen zijn natuurlijk wle leuk!
Hmm apart dat er geen bevestigingsmail binnenkomt. Ik zal het opnemen met onze ict'er!
Er wordt iets minder snel op e-mails gereageerd door de drukte van de verbouwing. We zullen overal op reageren, alleen iets minder snel als dat jullie van ons gewend zijn!![]()
Toevallig al iets gehoord van de ICTér? Of mijn mail ooit eens ontvangen? Ik ben er van op de hoogte dat jullie prioriteiten hebben, maar dacht.. wie niet waagt, die niet wint..
We hebben weer zin aan het nieuwe seizoen!
Dinsdag is het alweer augustus en dan gaan we alweer heel hard richting de importeursdemo's en bekendmakingen van de nieuwe producten!
Zaterdag 5 augustus zullen we met een RAM actie komen in Groningen, Haulerwijk en Vierhuizen!![]()
We hebben weer zin aan het nieuwe seizoen!
Dinsdag is het alweer augustus en dan gaan we alweer heel hard richting de importeursdemo's en bekendmakingen van de nieuwe producten!
Zaterdag 5 augustus zullen we met een RAM actie komen in Groningen, Haulerwijk en Vierhuizen!![]()