[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Garden Party 1

Van €239,00 Voor €115,00!!

4111.1485800714.png

Jouw eigen show, kant en klaar. Geniet met al je vrienden en familie van 150 professionele schoten!

Van €239,00 Voor €115,00!!

http://vuurwerkoutletvierhuizen.nl/artikel/garden-party-1

http://vuurwerkoutlethaulerwijk.nl/artikel/garden-party-1

Hmm apart dat er geen bevestigingsmail binnenkomt. Ik zal het opnemen met onze ict'er!

Er wordt iets minder snel op e-mails gereageerd door de drukte van de verbouwing. We zullen overal op reageren, alleen iets minder snel als dat jullie van ons gewend zijn! :wink:

Toevallig al iets gehoord van de ICTér? Of mijn mail ooit eens ontvangen? Ik ben er van op de hoogte dat jullie prioriteiten hebben, maar dacht.. wie niet waagt, die niet wint..

Toevallig al iets gehoord van de ICTér? Of mijn mail ooit eens ontvangen? Ik ben er van op de hoogte dat jullie prioriteiten hebben, maar dacht.. wie niet waagt, die niet wint..

Vragen mag altijd! :)

We zitten na de vakantie weer met onze ict'er, zodra we weten hoe dit kan zal ik direct contact met jullie opnemen :wink:

Als het goed is heeft iedereen inmiddels een order bevestiging gehad.
Mocht dat niet zo zijn stuur mij even een pm dan regel ik het alsnog

Wow wow wow, wat een aanbiedingen houd je er weer op na!
Eens kijken of een ritje vierhuizen er dit jaar weer in zit, was vorig jaar in ieder geval erg goed geregeld!

We hebben weer zin aan het nieuwe seizoen! :D

Dinsdag is het alweer augustus en dan gaan we alweer heel hard richting de importeursdemo's en bekendmakingen van de nieuwe producten! :)

Zaterdag 5 augustus zullen we met een RAM actie komen in Groningen, Haulerwijk en Vierhuizen! :D

Dinsdag is het alweer augustus en dan gaan we alweer heel hard richting de importeursdemo's en bekendmakingen van de nieuwe producten! :)

Zaterdag 5 augustus zullen we met een RAM actie komen in Groningen, Haulerwijk en Vierhuizen! :D

De RAMbam box?

Vannacht 00.00uur?

Ze zullen het wel druk hebben met de voorbereiding, maar ik heb de bankpas klaarliggen! Hoop echt op 0:00 uur :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan