[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed nieuws dat Vuurwerkoutlet Vierhuizen nu ook Evolution dealer is. Wat een super dik assortiment hebben jullie zeg, complimenten.

Mooi dat jullie ook evolution gaan verkopen, wou het dit jaar kopen dus komt mooi uit. Hoef ik niet meer ergens anders heen.

Zijn die Mystery Boxen al uitverkocht in vierhuizen?
Ben nu wel benieuwd.

Nog twee stuks aanwezig! Dan zullen we het pas weten, mogelijk is er een manier om dit proces te versnellen........

Misschien als Lars de twee op deze manier gaat verkopen :

MEGA CAKEBOX: 8 cakes met een totaal aan 3528 gram klasse A kruid! Verdeeld over 288 schoten met een tijdsduur van 2 min en 40 sec DEZE MOET IN JE STRAAT HEBBEN GESTAAN!!!
Advies prijs 298 euro NU IN VIERHUIZEN VOOR 120 euro WHAHAHAHA wat???? JAJA 120,- euro!!! KOOPJE!

Het laatste exemplaar! op is op! Druk twee maal op de knop bestel en hij is van jou!!! http://vuurwerkoutletvierhuizen.nl/artikel/mystery-box

Of zo...

Artikelnaam: ?????????
Netto Kruitgewicht: 2186 gram
Aantal Schoten: 6 x 20 schots
Effectomschrijving: Een gruwelijke cakebox met totaal 120 schoten, verwerkt met speciale kleuren, nergens eerder vertoond, keiharde actie gegarandeerd!
Tijdsduur: 100 seconden
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 149,95

Dan neem ik ze allebei:p

Ik heb hier niks gekocht en ga dat ook niet doen ( veeeeels te ver) maar ben wel enorm benieuwd wat het nu is ��

Aantal shots en kg. kruit verklappen om zo het verkoopproces te bespoedigen, zodat de rest niet langer in spanning hoeft te zitten :wink:

Goed we hebben nog één op voorraad in Vierhuizen! Maar ik zal het bekend maken :D

Wat hebben jullie gekocht?

Het gaat om een blok van Rubro vuurwerk 2 kilo kruit, 100 schoten.

Namelijk de Commander! Huh de Commander?! Wat er uit komt is een Mystery :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan