[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vreemd... ik heb alle transbombers besteld, dus helaas.

Nee hoor grapje, ik bestel hier niks aangezien ik bij Vierhuizen mijn bestelling heb gedaan.

Doet het nog steeds niet, ook niet na verwijderen cookies :cry:
Via de pc op het werk kan ik niet betalen helaas ... :p

Edit: Chrome via mobiel doet het ook niet. Misschien is het een mobiel probleem ?

Mobiel noch pc, Brave noch Firefox (Edge klik ik niet aan), en ik zit geografisch toch erg dicht op het vuur haha. Raar hoor, dat eentje het wel heeft en de rest niet.

Bij mij deed ie het ook eerst niet..

je moet op de links in de eerste post klikken, dan kom je er wel op.. (tenminste zo werkte het bij mij)

Misschien via microsoft edge proberen
ook daar werkt ie niet, niet dat ik zonodig iets moet bestellen trouwens haha
Bij mij deed ie het ook eerst niet..

je moet op de links in de eerste post klikken, dan kom je er wel op.. (tenminste zo werkte het bij mij)
verrek ja zeg, ik typ automatisch "vuurwerkoutletgroningen" in maar met www.vuurwerklandoutlet.nl kom je er wel op, terwijl ze die naam toch juist achter zich gelaten hadden?

Is de Mega Korsar €2,50 voor 1 of 2 pakjes? Foto laat 2 stuks zien.

Weinig fonteinen nog, behalve die mooie Neon Night. Wolff's Love Tomorrow zou welkom zijn, net als Cafferata's Blue Moon/X30 en Color Fountain :)

Telefoon werkt niet. Net snel op een computer gekeken op het werk en dan doet de site het. Transbomber al uitverkocht zag ik. Helaas wederom. Door dit gekut dus vanavond pas tijd om te kijken via me laptop :sad:

Had kan zijn dat de website op mobiele apparatuur nog niet werkt. Dit was met het overzetten in Vierhuizen ook het geval! :wink:

Is de Mega Korsar €2,50 voor 1 of 2 pakjes? Foto laat 2 stuks zien.

Weinig fonteinen nog, behalve die mooie Neon Night. Wolff's Love Tomorrow zou welkom zijn, net als Cafferata's Blue Moon/X30 en Color Fountain :)

Per pakje! Zal de foto vanavond even aanpassen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan