Komend weekend ga ik denk ik het vuurwerk voor dit jaar bestellen. Maar sowieso heb ik veel respect voor alle winkels die werken met freakacties, ze proberen voor het meest kritische en lastige deel van de klanten een mooie korting aan te bieden. De een biedt iets meer dan de ander, maar kortingen vergelijken met 3/4 jaar geleden is niet eerlijk. 1,5 liter cola of een krat bier kost nu ook niet meer het toen heeft gekost.
Ik vind het jammer dat er best wat commentaar komt op winkeliers die veel voor ons proberen te doen en ook nog eens veel proberen te doen om aan individuele wensen met afhalen etc tegemoet te komen. Dus ook een dikke dank je wel voor Huisman, of ik hier dit jaar nou wel of niet wat ga bestellen
Ik vind het jammer dat er best wat commentaar komt op winkeliers die veel voor ons proberen te doen en ook nog eens veel proberen te doen om aan individuele wensen met afhalen etc tegemoet te komen. Dus ook een dikke dank je wel voor Huisman, of ik hier dit jaar nou wel of niet wat ga bestellen