[Freakactie 2015] Vuurwerkland Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Event King Crown with Glitter

Van €189,00 Voor €79,00

King-crown.jpg

Van €189,00 Voor €79,00

Nog maar 4 beschikbaar voor deze dumpprijs!!

http://www.vuurwerklandoutlet.nl/product/event-king-crown-with-glitter/

fuck wat doe je me aan LUC RIJPMA je weet dat ik dit jaar niet langs kan komen of kan ik deze brute box tijdens de RODER FEESTWEEK meenemen hahaha

ik weet het LARS normaal gesproken ben ik ieder jaar rond oud en nieuw even bij familie in NIEUW-RODEN maar gaat dit jaar niet door , maar ja volgend jaar beter , wel jammer altijd mooie knal aanbiedingen bij jullie

Graag wil ik jullie nog een dikke vette pluim geven voor de site op-zich !
Heel fijn om een heel adequaat overzicht te krijgen voor wat er op voorraad is. En met de overzichtslijst bij 'mijn bestellingen' dat je gewoon op het product kunt klikken etc..
Top werk! Ik heb dit bij geen andere vuurwerk shop zo goed gezien! Gezamenlijk met de aanbiedingen maakt het echt een TOP site.

Ga zo door heren! petje af :D

'Als bonus' vandaag een extra bestelling JiiieeeHaaa :cool:

Hebben jullie al een datum waarop de mystery box bekendgemaakt gaat worden, nu toch wel heel nieuwsgierig..

Deze wordt zoals aangegeven bekend gemaakt zodra het mag van de importeur, hier voor hebben we nog geen datum ontvangen.

Misschien maken we hem maar helemaal niet bekend? Is het een mystery tijdens het ophalen :) :wink:

Of kunnen jullie dat niet aan? :D

Doe dat maar niet ben toch wel erg benieuwd. En als het een mystery box blijft gaan we straks misschien dubbele boxen bestellen...

Ik heb reeds een bestelling gedaan, maar zou nog 1 ding willen toevoegen aan mijn bestelling.
Nu kost dat product minder dan de minimale bestelling van €25,-

Zijn er nog mogelijkheden om dit aan te passen, of moet ik per se meer dan €25 bestellen?

Ik heb reeds een bestelling gedaan, maar zou nog 1 ding willen toevoegen aan mijn bestelling.
Nu kost dat product minder dan de minimale bestelling van €25,-

Zijn er nog mogelijkheden om dit aan te passen, of moet ik per se meer dan €25 bestellen?

Ja daar zat ik ook al tegenaan.. Bij hun is het minimaal 25,- bij sommige webshops alleen bij de eerste bestelling. Bij afhalen mag het wel onder de €25,- geloof ik. Ik ben ook wel benieuwd of dit misschien makkelijk aangepast kan/mag worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan