[Freakactie 2015] Vuurwerkland Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb zo snel mogelijk de horizon z-3, de zero tolerance, en de narcotic besteld.
Helaas heb ik nu geen geld meer over.
Ik hoop dat er nog een 4 seasons, en 2 magnus maximus overblijven voor het einde van de maand,
want dat zijn de volgende op mijn lijstje.

En anders bestellen wij ze voor je bij! :wink:

Let op!!

Tot Vrijdag 23:59 hebben jullie de tijd om nog voor deze bodem prijzen alle Rubro producten te bestellen!

We zullen de prijzen hierna iets verhogen! :wink:

Laat ook even optijd weten wanneer de huildige weekactie verdwijnt, dan kunnen we daar rekening mee houden!

Verder goed werk heren!

Wat een mooie prijzen, ik baal echt zo erg dat jullie in Groningen zitten anders had ik direct een bestelling geplaatst, jammer dat er niet zo'n outlet zit in het midden van het land.

Wat een mooie prijzen, ik baal echt zo erg dat jullie in Groningen zitten anders had ik direct een bestelling geplaatst, jammer dat er niet zo'n outlet zit in het midden van het land.

Als ik een groter budget had, zou ik zonder enige twijfel een bestelling plaatsen. Maar als Groningen nou Amsterdam of Lelystad was... Dan wist ik het wel.

Wat ik het meest raar vind is dat de Purple Crystal nog op voorraad is... 2 jaar geleden hier in die buurt gezien en destijds vond ik em de volle 50 euro waard! (Adviesprijs). Bij Outlet Groningen is het echt een koopje!!

Groet

Nog even een klein Rubro bestellinkje gedaan. Blijven de andere artikelen wel gewoon op deze prijzen staan t/m 30 september zoals beloofd? Ik kan de 24e pas weer bestellen namelijk haha. :p

Ook nog maar even een bestelling gedaan, de prijzen waren toch te mooi om te laten liggen :D

Ondanks het feit dat er nu 250KM afgelegd moet worden, maar we gaan het doen.

Even een vraagje, de Event Stage Maker staat onder de noemer 2 halen = 1 betalen. Nu heb ik er maar 1 bestelt, omdat ik niet zeker wist of dit inderdaad nog het geval is.
Mocht deze actie wel lopen, zou ik er graag nog 1 bij willen bestellen.

Ook nog maar even een bestelling gedaan, de prijzen waren toch te mooi om te laten liggen :D

Ondanks het feit dat er nu 250KM afgelegd moet worden, maar we gaan het doen.

Even een vraagje, de Event Stage Maker staat onder de noemer 2 halen = 1 betalen. Nu heb ik er maar 1 bestelt, omdat ik niet zeker wist of dit inderdaad nog het geval is.
Mocht deze actie wel lopen, zou ik er graag nog 1 bij willen bestellen.

De prijs van de Stage maker is voor 1 cake :wink: Artikelen waar de actie 2 halen = 1 betalen geldt staat het bij vermeld.

Edit: Heb het plaatje aangepast, zodat er geen verwarring meer kan ontstaan :)

Shit wilde ook nog de IG halen, beetje verwarrend vuurwerklandoutlet naar aanleiding van onderstaande post heb ik nog even gewacht met het halen van de Immortal gold en nu zijn de prijzen ineens omhoog ?

''We hebben al meerdere keren de vraag gekregen tot wanneer wij de prijzen hanteren zoals deze nu op de site staan. Waar veel winkels hun 'vroege freakactie' 1 september hebben beëindigd , gaan wij door tot 30 september! Hierna zullen de prijzen iets stijgen!''

Shit wilde ook nog de IG halen, beetje verwarrend vuurwerklandoutlet naar aanleiding van onderstaande post heb ik nog even gewacht met het halen van de Immortal gold en nu zijn de prijzen ineens omhoog ?

''We hebben al meerdere keren de vraag gekregen tot wanneer wij de prijzen hanteren zoals deze nu op de site staan. Waar veel winkels hun 'vroege freakactie' 1 september hebben beëindigd , gaan wij door tot 30 september! Hierna zullen de prijzen iets stijgen!''

Wat is daar verwarrend aan? :bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan