[Freakactie 2015] Vuurwerkland Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
De massive staat gewoon op de vuurwerktotaal site van hun hoor.
Misschien dat de andere artikelen reeds uitverkocht zijn,maar nog "gepakt" moeten worden voor de orders?

Ik ben bij de freakmiddag geweest en foto's gemaakt van de showroom en bunker. http://myalbum.com/album/tIlXj9RB0DxQ

Het valt me echter wel op dat ik, op de foto's van de bunker, producten zie die niet op de site staan, bijvoorbeeld:
Rocking Fire (Wolff)
Unbelievable (Wolff)
Astronomy (Wolff)
Massive (Zena/VWT)
Crossing Crossette (Wolff)

Dit is logisch! We werken met een voorraadteller. Bijvoorbeeld: We hebben 1 massive in de bunker, deze komt op de site. Dan besteld Pietje hem, hierna komt het product op uitverkocht te staan. Dit product is dan gereserveerd voor Pietje

Original’s VIP box

Van €99,95 Voor €60,00

vip-480x478.jpg

Van €99,95 Voor €60,00

http://www.vuurwerklandoutlet.nl/product/originals-vip-box/

Span Fanstyle 120, voor 120 euro, dan heb je echt wel wat in huis...
Wat een aanbiedingen zeg!! Blijf me verbazen!

*** Freaknacht ***

Uiteraard gaan we dit jaar 29 december 00.00 weer los! :D Onder het genot van een drankje je vuurwerk halen in gezelschap met een boel andere freaks!

Dit jaar hebben we een aantal hele scherpe acties! Deze zijn alleen tijdens de nacht geldig!! Deze acties hebben we nog niet eerder gevoerd! :wink:

Ps we hebben dit jaar een hele leuke barvrouw!! :wink:

Wauw te gek!!

Nu twijfel ik toch weer om 00:00 te komen. Ik was zo stom geweest toch meerdere afhaal momenten te doen en moet waarschijnlijk dan 2 keer rijden.. doen of niet hahaha :D
Want die aanbiedingen komen niet in de online shop neem ik aan? Alleen in de shop?

*** Freaknacht ***

Uiteraard gaan we dit jaar 29 december 00.00 weer los! :D Onder het genot van een drankje je vuurwerk halen in gezelschap met een boel andere freaks!

Dit jaar hebben we een aantal hele scherpe acties! Deze zijn alleen tijdens de nacht geldig!! Deze acties hebben we nog niet eerder gevoerd! :wink:

Ps we hebben dit jaar een hele leuke barvrouw!! :wink:

Die acties kunnen me gestolen worden... Die barvrouw daar in tegen ! :D

Ik wil heel graag om 0:00 komen, maar ik heb de ophaaltijd van mijn betellingen al gezet op 13:00-14:00. Kan ik toch om 0:00 ophalen?

Komen de actie's van de freaknacht ook in de webshop? of worden deze hier in dit topic even vermeld ? :D Ik moet namelijk 2 uur rijden dus zou prettig zijn om dit al van te voren te weten :cool:

Trouwens, op de vuurwerktotaal site is de Massive uitverkocht, komt deze nog binnen?

De aanbiedingen komen niet online! Exclusief tijdens de nacht! :wink:

De Massive is inderdaad uitverkocht bij Vuurwerktotaal. Deze komt dit jaar niet meer terug!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan