[Freakactie 2015] Vuurwerkland Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
De prijzen gaan inderdaad langzaam aan iets omhoog vandaag! :wink:

We hebben als nog een lekkere actie voor jullie :D

Zena Triumh

Van €99,95 Voor €45,00

Triumph.jpg

Van €99,95 Voor €45,00

http://www.vuurwerklandoutlet.nl/product/zena-triumph/

Laatst bewerkt:
Oh was jij dat.. Ik was net te laat. eerst in de winkelmand en dan wil je afrekenen.. :frusty: hahaha
Komen deze nog weer?

Mooie aanbieding ook die Zena box!

Hallo Vuurwerkland Outlet,

Misschien een stomme vraag hoor... :frusty:
Maar 'voorheen' kon ik naar 'mijn bestellingen' en dan kon ik alle producten bekijken die ik had gekocht, ook al waren deze niet meer te krijgen op de site.
Toen ik net weer even zat te gluren :angel:, viel me op dat producten die niet meer te koop staan in de shop, deze ook niet meer te bekijken zijn.

Is het mogelijk deze filmpjes weer op actief te zetten? Of is dit bewust zo gedaan omdat dit beter is.. dan heb ik uiteraard niks gezegd. Maar mocht het een kleinigheidje zijn en het maakt verder niet uit.. dan heel graag!

Mvg

Hallo Vuurwerkland Outlet,

Misschien een stomme vraag hoor... :frusty:
Maar 'voorheen' kon ik naar 'mijn bestellingen' en dan kon ik alle producten bekijken die ik had gekocht, ook al waren deze niet meer te krijgen op de site.
Toen ik net weer even zat te gluren :angel:, viel me op dat producten die niet meer te koop staan in de shop, deze ook niet meer te bekijken zijn.

Is het mogelijk deze filmpjes weer op actief te zetten? Of is dit bewust zo gedaan omdat dit beter is.. dan heb ik uiteraard niks gezegd. Maar mocht het een kleinigheidje zijn en het maakt verder niet uit.. dan heel graag!

Mvg

z3elfde hier, kan mijn bestellingen ook niet bekijken

Heeel apart!

We gaan er even naar kijken!

Als het goed is hebben jullie sowieso bevestigingsmails gehad met de artikelen er op! :wink:

Ja, dat zit wel goed geloof ik!
Bedankt voor het nachecken het was dus in ieder geval geen bewuste actie voor iets.. :)
Ik zie de producten nog wel staan.. Alleen die zijn wit van kleur. Alles wat niet meer op voorraad is, is wit van kleur en daar kun je niet op klikken. de rest wel..

Mvg

Hoi,
Meen ik ergens gelezen te hebben dat de 12e in jullie winkel voor 1 dag de outlet prijzen weer beschikbaar zijn?

Zoja, is het dan mogelijk om die dag ook online te bestellen, ik kom namelijk uit Leiden :p

Hoi,
Meen ik ergens gelezen te hebben dat de 12e in jullie winkel voor 1 dag de outlet prijzen weer beschikbaar zijn?

Zoja, is het dan mogelijk om die dag ook online te bestellen, ik kom namelijk uit Leiden :p

Het is 12 december alleen in de winkel! :wink:

Stuur me maar even een PM. Dan gaan we even wat voor je regelen! :)

Ik ben bij de freakmiddag geweest en foto's gemaakt van de showroom en bunker. http://myalbum.com/album/tIlXj9RB0DxQ

Het valt me echter wel op dat ik, op de foto's van de bunker, producten zie die niet op de site staan, bijvoorbeeld:
Rocking Fire (Wolff)
Unbelievable (Wolff)
Astronomy (Wolff)
Massive (Zena/VWT)
Crossing Crossette (Wolff)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan